×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با رویکرد رونق تولید و حضور ۱۱ استان کشور؛ نخستین اجلاس ملی کارآفرینی مد، پوشاک و نساجی در رشت برگزار می‌شود


نخستین اجلاس ملی کارآفرینی مد، پوشاک و نساجی با رویکرد رونق تولید، پنجشنبه (۱۶ آبان) با حضور ۱۱ استان کشور در تالار مرکزی رشت برگزار می‌‌شود.

به گزارش گیلان پیام به نقل ازروابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سیده مرسده میرسنبل، در نشست خبری نخستین اجلاس ملی کارآفرینی مد، پوشاک و نساجی در رشت گفت: این اجلاس برای نخستین بار به صورت ملی به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی نخستین اجلاس ملی کارآفرینی حوزه مد، پوشاک و نساجی، ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش در حوزه مد و لباس کشور، توسعه فضای تعامل و همکاری بین دست‌اندرکاران و فعالان این حوزه، ایجاد فضایی برای بهره‌مندی مخاطبان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در صنعت پوشاک و نساجی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اجلاس اعلام کرد.
وی با بیان اینکه گیلان روزی مهد نساجی کشور بوده و دارای بهترین شرایط جهت استقرار واحد‌های نساجی است، افزود: شبکه‌سازی بین طراح، پوشاک و صنعت نساجی از ضروریات این حوزه است که باید عملیاتی شود.
مدیرعامل موسسه طراحان بافت نقش نهال با بیان اینکه طراحی لباس هنر نیست بلکه صنعت است، اظهار کرد: صنعت طراحی صنعتی پویاست و برگزای این اجلاس این هنر را به سمت صنعتی بودن سوق می‌دهد.
وی از شرکت اتحادیه‌های پوشاک و انجمن‌های نساجی ۱۱ استان کشور در این اجلاس خبر داد و افزود: شناسایی، معرفی، تعامل و مشارکت مؤسسات، اصناف، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، مراکز علمی آموزشی فعال، در زمینه مد و لباس، کمک به پیوستن حلقه‌های مرتبط حوزه مد و لباس و نساجی با همکاری طراحان، تولیدکنندگان صنوف وابسته مد، لباس و نساجی از دستاوردهای این اجلاس است.
میرسنبل با اشاره به حضور شرکت ایران جک در اجلاس، گفت: ایران جک نماینده انحصاری ماشین‌آلات دوخت و خیاطی است که از چرخ‌های جدید خود در این اجلاس رونمایی می‌کند.
وی ضمن قدردانی از همکاری بنیاد ملی مد و لباس در برگزاری اجلاس به محورهای آموزشی آن اشاره و بیان کرد: سمینار آموزشی «مدیریت مد، پوشاک و نساجی» با سخنرانی وحید محمدی رییس دانشکده نساجی قائمشهر، «بازاریابی و فروش موفق در ایجاد برند» با سخنرانی کامران صحت دکترای مدیریت بازرگانی، «رویکرد و الزامات ایزو۹۰۰۱» با سخنرانی وحید مشیرنیا مشاور ارشد توسعه کسب و کار و کارآفرینی و «استراتژی کسب و کار در دانشگاه خیابانی» مهدی صفایی کارآفرین برتر ایران در هشت دوره و طراحی با نرم‌افزار ایران جک از کارگاه‌های آموزشی این اجلاس یک روزه است.
نخستین اجلاس ملی کارآفرینی ملی حوزه مد، پوشاک و نساجی، پنجشنبه (۱۶ آبان) در تالار مرکزی شهر رشت برگزار می‌شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.