×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان : نشت یابی بیش از ۱۲ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

شرکت گاز استان گیلان در نیمه اول سال جاری توانست بیش از ۱۲ هزار کیلومتر شبکه و بالغ بر ۲۸۵ هزار انشعاب گاز را مورد بازرسی و نشت یابی قرار دهد.
به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت یابی ۱۲ هزار و ۱۵۰ کیلومتر از خطوط گاز در گیلان خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این میزان نشت یابی در ۳۰ شهر استان صورت پذیرفته و معادل ۴۷ درصد کلیه خطوط گاز در گیلان می باشد.
اکبر اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان منطبق با عملیات توسعه گاز در استان برنامه ریزی مدونی را در جهت بازرسی و حفظ امنیت خطوط گاز به انجام رسانده و در همین راستا بالغ بر ۲۸۵ هزار انشعاب و ۱۶۵ ایستگاه تقلیل فشار گاز را مورد نشت یابی و بازرسی قرار داده است.
وی با اشاره به شروع فصل سرما و استفاده مردم از وسایل گرمایشی گازسوز اظهار داشت: گاز مایه آرامش و آسایش مردم است و امیدوارم مردم فهیم استان با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد، پاییز و زمستانی آرام را در کنار خانواده سپری نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی، بر لزوم توجه بیشتر و بازرسی دقیق تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور انتقال مطمئن گاز به مشترکین تاکید کرد و گفت: استفاده از سیستم آنلاین نشت یابی می تواند مدت زمان کشف نشتی تا اطلاع رسانی و در نتیجه مدت زمان تعمیرات و رفع نشتی را به حداقل برساند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.