×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
در آستانه فصل سرما مدیرعامل شرکت گاز گیلان بر رعایت نکات ایمنی تاکید کرد

با نزدیک شدن به فصل سرما، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از همه مشترکین گرامی درخواست نمود تا قبل از روشن نمودن وسایل گرمایشی خود، نسبت به بازرسی و سرویس آن اقدام نمایند.

به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان با آغاز فصل پاییز و شروع سرما از همه مشترکین گاز درخواست نمود تا با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، پاییز و زمستانی آرام و امن را در کنار خانواده های محترمشان سپری نمایند.

حسین اکبر تاکید کرد: مشترکین محترم قبل از روشن نمودن وسایل گرمایشی خود حتما  باید از صحت و سلامت شیر و شیلنگ گاز، سلامت دستگاه و باز بودن راه دودکش اطمینان حاصل نمایند.

وی ادامه داد: استفاده از لوله های بخاری مناسب، بست فلزی، دودکش مجهز به کلاهک H و مسدود کردن شیرهای گاز بدون استفاده با درپوش از دیگر مواردی هستند که رعایت آنها می تواند تا حد بسیاری از بروز حادثه جلوگیری نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با وجود توصیه ها و بیان هشدارهای لازم جهت رعایت نکات ایمنی متأسفانه همه ساله شاهد وقوع حوادث ناخوشایندی ناشی از استفاده از وسایل گازسوز غیر استاندارد و یا عدم رعایت هشدارهای ایمنی از این نعمت خدادادی هستیم که در پاره ای از موارد منجر به حادثه نیز می شود.

مهندس اکبر افزود: بر اساس گزارشات بدست آمده از اتفاقات رخ داده در سالهای گذشته، بسیاری از موارد گاز‌گرفتگی متعلق به خانه ها و اماکن ویلایی بوده که تنها چند بار در سال مورد استفاده قرار می گیرند و ساکنین آن بدون بررسی مسیر خروجی دودکش اقدام به روشن کردن بخاری نموده که بعلت مسدود بودن راه دودکش، موجب جمع شدن گاز مونوکسید کربن در ساختمان و بروز حادثه شده است.

وی همچنین از همه مشترکین عزیز خواست تا ضمن رعایت تمامی نکات ایمنی بالاخص موارد ذکر شده، به اطلاعیه های شرکت گاز که از طریق رسانه ها و کانال های ارتباطی شرکت اطلاع رسانی می گردد، توجه فرمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد با رعایت نکات ایمنی و استفاده صحیح از این نعمت الهی، با کمک یکدیگر شاهد سالی بدون حادثه باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.