×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح ۱۱ پروژه نوسازی مدارس گیلان در هفته دولت

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گیلان از افتتاح ۱۱پروژه این اداره کل با ۳۱ کلاس درس در هفته دولت خبر داد.

به گزارش گیلان پیام،مهندس علی دقیق مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان در جلسه شورای معاونین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را تبریک عرض نمود.
وی با تاکید بر اینکه شهیدان رجایی و باهنر می توانند بهترین الگو و اسوه مدیران دولتی باشند، اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان و تشریح دستاوردهای دولت است.
مهندس دقیق با اشاره به ضرورت نگهداری از ابنیه‌های آموزشی یادآور شد: امیدواریم پس از تحویل پروژه های آموزشی، حفظ و نگهداری این میراث ماندگار مورد اهتمام قرار گیرد
وی با قدردانی از تمام کسانی که در احداث پروژه های آموزشی و توسعه آن همکاری داشتند، خاطر نشان کرد: اداره کل نوسازی مدارس در هفته دولت جاری ۱۱ پروژه بالغ بر ۳۱ کلاس درس بازیربنای بالغ بر ۵هزار و پانصدمترمربع با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می دهد.
وی اظهار کرد:این پروژه ها در شهرستان های ماسال، لنگرود، رودسر، رودبار، رشت و تالش به بهره برداری می رسد.
مدیر کل نوسازی مدارس استان در ادامه با اشاره به ضرورت استاندارد سازی گرمایشی افزود:با تلاش های صورت گرفته تا هفته دولت امسال توانستیم ۳۰ مدرسه با ۲۰ میلیارد ریال را استاندارد سازی گرایشی نماییم.
مدیرکل نوسازی مداری گیلان همچنین در پایان به اجرای آسفالت محوطه مدارس نیز اشاره و تصریح کرد:تا هفته دولت امسال آسفالت محوطه۸۴ مدرسه با هزینه بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال در سطح استان گیلان انجام شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.