×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد گیلان خبرداد:  برگزاری مرحله اول جشن عاطفه‌ها در استان / استقرار ۱۱۰ پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌ها

امسال در مرحله اول برگزاری جشن عاطفه‌ها ۱۱۰ پایگاه کمیته امداد و ۸۰ مرکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت می‌رسد.

به گزارش گیلان پیام، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اهمیت برگزاری جشن عاطفه‌ها گفت: جشن عاطفه‌ها هرساله با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین لوازم تحصیلی دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال هم در دو مرحله و با شعار ” بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم ” در سراسر استان برگزار می‌شود افزود: مرحله اول قبل از بازگشایی مدارس در مورخه ۷ شهریورماه در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و جمعه ۸شهریور در مصلاهای نماز جمعه و مرحله دوم بعد از بازگشایی مدارس ۱۰ مهرماه سال جاری در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد گیلان ادامه داد: امسال در مرحله اول برگزاری جشن عاطفه‌ها ۱۱۰ پایگاه کمیته امداد و ۸۰ مرکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت می‌رسد.
اهرابی بابیان اینکه امسال ۳۵۰ هزار پاکت نیکوکاری در سطح مدارس گیلان توزیع‌ می‌شود افزود: دانش‌آموزان و اولیاء آن‌ها کمک‌های خود را در قالب این پاکت هابه همنوعان خود اهداء می‌کنند و کمک‌های جمع‌آوری‌شده به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت همان مدرسه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۱۶۱ دانش‌آموز و دو هزار و ۶۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند و برای تأمین سبد تحصیلی هریک از این دانش آموزان و دانشجویان ۴۰۰ هزار تومان نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان بتوانیم تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی این تعداد سبد تحصیلی را تهیه و به آن‌ها اهداء کنیم.
شایسته ذکر است مردم نیکوکار استان و خیران می‌توانند علاوه بر تماس با شماره‌های ۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ و ۳۳۳۶۵۷۹۱ با شماره‌گیری کد #۱۸۸۷۷ نسبت به پرداخت کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.