×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
معاون توسعه و مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین معروف در جامعه اسلامی است

کمالی در نشست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با نمایندگان این ستاد در ادارات و شرکت های دولتی استان رسالت بنیاد شهید را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد:فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بزرگترین معروفات جامعه اسلامی است.
به گزارش گیلان پیام،کمالی در نشست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با نمایندگان این ستاد در ادارات و شرکت های دولتی استان،امر به معروف و نهی از منکر را از فریضه‌های مهم دین مبین اسلام دانست و اظهار کرد:فرهنگ سازی درخصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیاز امروز جامعه است.
وی با بیان اینکه مردم باید در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر جلودار باشند و دستگاه‌ها پشت سر مردم حرکت کنند،افزود:دامنه امر به معروف و نهی از منکر بسیار وسیع است و باید به امر به معروف و نهی از منکر در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی هم بپردازیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ادامه داد:براساس آیات و روایات،فلسفه امر به معروف و نهی از منکر احیای احکام الهی،محکم شدن پایه های اقتدار جامعه و جلوگیری از هرج و مرج است.
کمالی تذکر لسانی را مهم ترین گام برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد:نحوه امر به معروف و نهی از منکر باید مطابق با آموزه‌ها و توصیه‌های دین اسلام باشد و لذا یکی از بهترین روش‌های امر به معروف و نهی از منکر،روش عملی بوده که باید در اولویت قرار گیرد.
وی رسالت بنیاد شهید را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بزرگترین معروفات جامعه اسلامی است و لذا بنیاد شهید آماده همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.