×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان در مراسم افتتاح نخستین دهکده الگویی بوم‌گردی کشور در رشت؛  استمرارآموزش مهارت های فنی و حرفه ای با رویکرد اشتغال پایدار

استاندار گیلان بر لزوم آموزش مهارت های مختلف با رویکرد ایجاد اشتغال با اولویت جوانان تاکید کرد و گفت: آموزش، مهارت آموزی و اشتغال سه مولفه مهم است نیاز مبرم امروز جامعه است که باید مورد توجه دستگاه های ذیربط قرار گیرد.

به گزارش گیلان پیام، دکتر ارسلان زارع در آخرین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح نخستین دهکده الگویی بوم‌گردی کشور مرکز آموزش و سنجش مهارت های کشاورزی و گردشگریِ روستایی رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر از حضور مردم و مسئولان کشوری در آیین‌های افتتاح طرح های عمرانی ، اقتصادی و تولیدی استان در هفته دولت تشکر و قدردانی کرد.
وی توسعه صنعت گردشگری با ابعاد گوناگون آن از جمله بوم گردی را یکی از راهکارهای کاهش مشکلات اقتصادی در استان و ارتقای شاخص اشتغال گیلان خواند و افزود: اجرای طرح های بوم گردی می تواند علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری استان و فرهنگ کهن و ارشمند مردمان این دیار، زمینه ایجاد اشتغال بومی با حفظ محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار را فراهم آورد.
دکتر زارع اجرای کسب درآمد از طریق توسعه گردشگری را نیازمند آموزش نیروی انسانی و توانمندسازی فعالان این بخش خواند و از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خواست تا نسبت به ارائه سرفصل های مرتبط با گردشگری جهت توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در این صنعت بیش از پیش تلاش کند.
استاندار گیلان بر لزوم آموزش مهارت های مختلف با رویکرد ایجاد اشتغال با اولویت جوانان تاکید کرد و گفت: آموزش، مهارت آموزی و اشتغال سه مولفه مهم است نیاز مبرم امروز جامعه است که باید مورد توجه دستگاه های ذیربط قرار گیرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.