×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ممیزی استانداردهای مدیریتی شرکت گاز استان گیلان آغاز شد

شرکت گاز استان گیلان در روزهای ۱۲ لغایت ۱۴ مرداد ماه به مدت سه روز در زمینه استانداردهای مدیریتی ۹۰۰۰، ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴، ۱۴۰۰۱، ۱۸۰۰۱، ۱۰۰۱۵ و ۵۰۰۰۱ مورد بررسی و ممیزی قرار می گیرد.

به گزارش گیلان پیام،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه افتتاحیه ممیزی استانداردهای مدیریتی شرکت اظهار داشت: امیدواریم تا در این ممیزی شاهد نتایج خوب در راستای یادگیری بیشتر برای اصلاح فرآیند ها و بهبود عملکرد باشیم.
وی اظهار داشت: گاز گیلان در زمینه های کیفی روند رو به رشدی داشته و امید است با تقویت نقاط قابل بهبود، با گام نهادن در این مسیر روز به روز در جهت رسیدن به اهداف کلان شرکت و جلب حداکثری رضایتمندی مشترکین گرامی گام های بلندی برداریم.
در ادامه امانی مسئول تیم ممیزی استانداردهای مدیریتی با اشاره به سابقه ممیزی های صورت گرفته در شرکت گاز گفت: با توجه به گستردگی شرکت گاز فرآیند ممیزی از روز شنبه شروع شد و امروز همزمان با جلسه افتتاحیه، ممیزی واحدهای ستادی انجام می شود.
وی بیان نمود: هدف از ممیزی شناسایی اقدامات رو به رشد سازمان بوده و باید نوآوری ها و اطلاعات جدید در زمینه های مختلف را به اشتراک بگذاریم.
امانی انتقال تجربیات موفق را یکی از اهداف مهم ممیزی برشمرد و گفت: با توجه به تغییرات استانداردها، بررسی و جاری سازی تغییرات را مورد پایش قرار خواهند داد.
لازم به توضیح است که شرکت گاز استان گیلان از سال ۱۳۸۲ موفق به دریافت استانداردهای مدیریت یکپارچه شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.