×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید دکتر رمضان پور نرگسی از کارخانه کود آلی و دفنگاه سراوان

دکتر رمضان پور نرگسی عضو شواری اسلامی شهر رشت و علیرضا حاجی پور رئیس سازمان مدیریت پسماند های شهرداری با همراهی تعداد از کارشناسان و مسئولان سازمان از روند فعالیت های روزانه در کارخانه کود آلی و دفنگاه سراوان بازدید کردند.
به گزارش گیلان پیام،مهندس حاجی پور با اشاره به حضور نقشه برداران و کادر فنی مرتبط با زمین احداث زباله سوز ، توضیحاتی در مورد شرح وظایف و نحوه بهره برداری حداکثری از ظرفیت کارخانه بیان نمود.
وی افزود چنانچه کمک های مالی تامین گردد؛ با احیای کارخانه و سوله هایی که در حال احداث می باشند، می توان ظرفیت کارخانه کمپوست را افزایش داد و به ظرفیت ۵۰۰ تن در یک شیفت کاری رساند.
دکتر جهانگیری مدیرعامل کارخانه کود آلی نیز ضمن ارائه ی گزارش عملکرد به بیان برخی از مشکلات فنی که مسئولان کارخانه با آن روبرو هستند ، پرداخت.
در پایان این بخش از بازدید دکتر رمضانپور ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته ، وعده داد تا در راستای تحقق اعتبارات دولتی و اخذ دستور شهردار محترم جهت حمایت های مالی از هیچ کوششی دریغ ننماید.
در ادامه تیم مدیریت شهری از محل دفنگاه سراوان بازدید نمودند. در این بازدید علیرضا حاجی پور به بیان روند اقدامات روزانه و همچنین چالش ها مشکلات اشاره داشت.
وی افزود با بهره برداری از سیستم تصفیه خانه در حال احداث در آینده نزدیک می تواند مشکلات ناشی از آلایندگی را به حداقل ممکن رساند
حاجی پور ادامه داد احداث پشته های خاکی و ایجاد فضا سازی توسط سبزه ها توانسته هم چهره زیبایی بر روی زباله ها ایجاد نماید و هم ظاهر نامطلوب زباله را از بین ببرد، همچنین می تواند بستر مناسبی برای رویش پوشش گیاهی محسوب شود.
دکتر پورعلی نیز در ادامه همین بحث به بیان توضیحات تخصصی پرداخت.
رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در انتها به تشریح اقدامات سازمان در سال های اخیر اشاره داشت و در خصوص دستاورد هایی مانند حفر چاه های خروج دی اکسید کربن و متان و همچنین برخی از فعالیت های خدماتی و عمرانی توضیحاتی ارائه داد.
در پایان دکتر رمضان پور ضمن ابراز خرسندی از عملکرد سازمان افزود : در سال های اخیر زحمات زیادی در سراوان کشیده شده که حاصل آن به وضوح مشهود است انشالله در حد توان از هیچ کوششی در جهت تسریع روند فعالیت های جاری دریغ نخواهیم کرد. به سهم خود و به نمایندگی از مردم از همه مجموعه پرسنل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تشکر و قدردانی میکنم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.