×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
در چهارماهه سال جاری محقق شد؛  پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان صدقه توسط گیلانیان


مردم نیکوکار استان گیلان در چهارماهه سال جاری چهار میلیارد و ۱۹۴ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده‌اند.

به گزارش گیلان پیام، محمدرضا جواد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمک‌های مادی و معنوی مردم استان به نیازمندان گفت: در حال حاضر ۳۳۶ هزار صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب‌شده است.
وی بابیان اینکه در چهارماهه سال جاری چهار میلیارد و ۱۹۴ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده‌اند افزود: صدقه جمع‌آوری‌شده در بخش‌های درمانی، معیشتی، مسکن، آموزش و دیگر موارد ضروری برای نیازمندان هزینه شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده در هر محل صرف امور نیازمندان همان محل و منطقه می‌شود گفت: صدقه جمع‌آوری‌شده مبلغ سه میلیارد و ۸۵۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان به‌صورت نقدی و ۳۴۰ میلیون و ۲۸ هزار تومان هم به‌صورت غیر نقدی و در قالب اهداء کالا بوده است.
جواد زاده خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا با شماره‌گیری کد ۸۸۷۷۰۱۳# کمک‌های خود را برای کمک نیازمندان اهداء کنند.
وی با تأکید بر اینکه هدف کمیته امداد ارائه خدمت بیشتر به محرومان و زدودن چهره فقر از کشور است افزود: مشارکت بیشتر خیران می‌تواند این امر مهم را با سرعت بیشتری تحقق بخشد و با توجه به مشکلات اقتصادی ، خوشبختانه شاهد افزایش اعتماد عمومی و مشارکت‌های مردمی نسبت به کمیته امداد هستیم.
شایسته ذکر است مراکز نیکوکاری در مساجد محلات سراسر گیلان هم آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حل مشکلات محرومان است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.