×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت :  افزایش ۱۲۰ درصدی میزان آسفالت معابر شهر رشت


فرامرز جمشید پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت از افزایش ۱۲۰ درصدی میزان آسفالت معابر در تیر ماه سالجاری نسبت به سه ماهه فصل بهار خبر داد.
به گزارش گیلان پیام،دکترفرامرز جمشید پور از افزایش چشمگیر آسفالت معابر مناطق پنجگانه رشت در تیر ماه ۹۸ نسبت به سه ماهه بهار امسال خبر داد و گفت: میزان آسفالت معابر شهر رشت در تیر ماه امسال ۱۲۰ درصد نسبت به مجموع آسفالت سه ماهه بهار ۱۳۹۸ مناطق پنجگانه رشت افزایش داشته است.
سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت تاکید کرد: در تیر ماه امسال مجموعاً ۹۳۷۵۷ مترمربع به میزان ۱۱۴۶۳ تن آسفالت در معابر شهر رشت ریخته شده که این میزان در طول سه ماهه بهار امسال مجموعاً ۸۴۰۸۲ مترمربع به میزان ۷۷۶۷ تن بوده که نشان از افزایش چشمگیر آسفالت معابر در تیر ماه امسال و اراده جدی شهرداری در اجرای نهضت آسفالت دارد.
معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت در تشریح این خبر گفت: در سه ماهه ی بهار امسال در منطقه یک شهرداری، ۴۱۰۸۶ مترمربع معادل ۴۷۲۵ تن، در منطقه دو شهرداری ۵۸۷۵ مترمربع معادل ۶۴۶ تن، در منطقه سه شهرداری، ۸۴۹۱ مترمربع معادل ۱۳۹۷ تن، در منطقه چهار شهرداری ۱۷۸۰۰ متر مربع، در منطقه پنج شهرداری ۲۲۲۰ مترمربع و در شهرداری مرکز ۸۶۱۰ مترمربع معادل ۹۹۹ تن آسفالت ریخته شده است.
وی ادامه داد: در تیر ماه امسال در منطقه یک شهرداری ۴۲۰۰۰ مترمربع معادل ۴۷۰۰ تن، در منطقه دو شهرداری ۵۵۹۹ مترمربع معادل ۶۱۶ تن، در منطقه سه شهرداری ۲۵۷۱۴ مترمربع معادل ۳۰۷۷ تن، در منطقه چهار شهرداری ۱۳۴۰۰ متر مربع معادل ۲۱۴۵ تن، در منطقه پنج شهرداری ۴۸۴۴ مترمربع معادل ۶۷۲ تن و در شهرداری مرکز ۲۲۰۰ مترمربع معادل ۲۵۳ تن آسفالت ریخته شده است.
معاون حمل و نقل، و امور زیربنایی شهرداری رشت سپس تاکید کرد: آنچنان که از این آمار بر می آید مشخص است که میزان فعالیت عمرانی در بخش آسفالت در تیر ماه امسال نسبت به سه ماهه بهار افزایشی چشمگیر داشته و آسفالت معابر و خیابانهای رشت در زمان تصدی دکتر ناصر حاج محمدی شهردار محترم رشت به طور جدی دنبال می شود.
وی افزود: ما به طور جدی با تاکیدات شهردار محترم پیگیر اجرای نهضت آسفالت در شهر رشت هستیم و یقیناً این اقدام در ماه های آینده نیز با آهنگی تندتر و سرعتی به مراتب بیشتر در رشت ادامه خواهد یافت.
فرامرز جمشید پور خاطر نشان کرد: هدف ما این است تا در یک بازه زمانی مشخص میزان رضایتمندی شهروندان را در زمینه تامین زیرساختهای شهری به ویژه آسفالت افزایش دهیم تا سطح مشارکت اجتماعی در اجرای پروژه های شهری افزایش یابد.
وی همچنین از صبر و حوصله شهروندانی که رفت و آمد آنها به دلیل قرارگیری در مسیرهای روکش آسفالت و لکه گیری زندگی می کنند تشکر و قدردانی کرد و گفت: ما در اجرای پروژه های زیربنایی شهر نیازمند همکاری و مساعدت شهروندان هستیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.