×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل آبفای گیلان در نشست هم اندیشی مدیران شرکت:   هدف از افزایش درآمد استفاده از ظرفیت ها در بخش خدمات به مشترکین

مدیرعامل آبفای گیلان در نشست هم اندیشی مدیران شرکت: هدف از افزایش درآمد استفاده از ظرفیت های موجود و سرمایه گذاری بیشتر در بخش خدمات به مشترکین است

به گزارش گیلان پیام، دومین نشست هم اندیشی مدیران ارشد این شرکت با مدیران شهرستانها در سالجاری به منظور بررسی راهکارهای افزایش درآمد با تأکید بر کاهش پرت آب برگزار شد.
سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به تدوین بودجه این شرکت براساس ضوابط ناظر بر بودجه تصریح کرد: با توجه به ابلاغ بخشنامه ها درخصوص هزینه و درآمد باید بر مدیریت هزینه ها تمرکز نمود و بر راهکارهای افزایش درآمد، برای تقویت بودجه مالی شرکت اندیشید و از اندیشه های نو با تشکیل اتاق فکر بهره برد.
وی با تأکید بر اینکه هدف از افزایش درامد افزایش منابع تولید آب جدید نیست اظهار داشت: تمرکز بر روی فعالیتهای درآمدزا، شناسایی نقاط فرار درآمدی و رفع به موقع حوادث و اتفاقات، استفاده از ظرفیت های موجود است که موجب ارتقاء سطح خدمات رسانی نیز می شود.
مدیرعامل آبفای گیلان تحلیل و مهندسی مجدد بر افت فشار آب در شبکه های توزیع را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: پرت آب تهدید بزرگی است و باید شکستگی های پنهان و نشتی ها در شبکه توزیع آب شناسایی گردد.
وی همچنین برخورداری از درآمد حاصل از تبصره ۳ و ماده ۷ برای اجرای پروژه در شهرها را اقدام ارزشمندی اعلام کرد و یادآور شد: مدیران باید مجدانه برای استفاده از این ظرفیت با همکاری شورای شهرها به منظور تسریع در روند اجرای پروژه ها تلاش نمایند.
مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: برای برون رفت از چالشها و مشکلات ، مدیران این شرکت بهترین درمانگرند و با یاری و همکاری یکایک کارکنان حوزه هر معاونت و امور برای اعتلای شرکت آبفای گیلان، خواهیم توانست بر سختیها و مشکلات فائق آئیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.