×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز عملیات اجرایی سومین مدرسه در استان گیلان با مشارکت بانک ملی

آئین آغازعملیات اجرای پروژه شش کلاسه پونل رضوانشهر باحضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان، احداله امیری مدیر امورشعب بانک ملی گیلان،رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازاستان گیلان،همچنین امام جمعه شهرستان رضوانشهر و جمعی از خانواده های معزز شهدا و اهالی روستا و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای پونل رضوانشهر برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام،مهندس دقیق در این مراسم با تجلیل و تکریم از افراد خیر و نیکوکارافزود: خیرین انسانهای برگزیده ای هستند که خداوند متعال به آنها توجه دارد.
وی با بیان اینکه توسعه و تکمیل زیر ساخت های آموزشی در دنیا و کشورهای توسعه یافته امری بسیار مهم است افزود:هر کشوری که به توسعه پایدار فکر می کند باید به توسعه زیر ساخت های آموزشی خود توجه ویژه ای داشته باشد.
مهندس دقیق به تشریح عملکرد نوع دوستی بانک ملی استان در حوزه توسعه فضاهای آموزشی پرداخت و یادآورشد: بانک ملی بر اساس رسالت اجتماعی خود در اقدامی بسیار ارزنده در احداث ۴ پروژه آموزشی خود را متعهد نموده و این اقدام ارزشمند در امور عام المنفعه و خیرخواهانه باید مورد تحسین وتجلیل قرار گیرد.
مدیر کل نوسازی مدارس استان در پایان تصریح نمود:این پروژه ای که امروز شاهد آغز عملیات اجرایی ان هستیم مزین به نام شهدای بانک ملی با شش کلاس درس با زیربنای ۳۱۵ مترمربع دارای یک سالن چند منظوره و نماز خانه،اتاق اداری مدیر و دبیران می باشد که در زمینی بالغ بر۳۷۰۰متربع با مشارکت سه میلیارد ریالی بانک ملی احداث خواهد شد.
در ادامه میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان نیز با بیان مطالبی ضمن تحسین اقدام ارزشمند بانک ملی در توسعه فضاهای آموزشی خواستار تداوم این امر خیر شد.
احداله امیری مدیر امور شعب بانک ملی گیلان نیز در پایان با اشاره به اقدامات بانک ملی در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: این بانک بر اساس رسالت اجتماعی خود حامی مدرسه سازی است.
وی با بیان اینکه تولید علمی مطلوب همه است،تصریح نمود: زیربنای توسعه آموزش در کشور باید تقویت شود.
امیری به پیشگامی بانک ملّی ایران در خدمات اجتماعی در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: این بانک در کنار ایفای نقش موثر و وظایف خود توانسته در پاسخ به اعتماد مردم همواره در امور عام المنفعه و انجام مسئولیت های اجتماعی ایفای نقش کرده و در ساخت فضاهای آموزشی، درمانگاه، آزادسازی زندانیان دیه و … اقدامات موثری انجام داده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.