×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شهردار رشت در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان مطرح کرد:   ضرورت همراهی صدا و سیما با مدیریت شهری


شهردار رشت در راستای همکاری بین مجموعه مدیریت شهری و صدا و سیما به دیدار مدیرکل صدا و سیمای گیلان مرکز گیلان رفت.

به گزارش گیلان پیام، شهردار رشت با اشاره به پتانسیل های بالقوه در شهر و فرهنگ بالای رشتوندان تصریح کرد: شهروندان عزیز با آمادگی کامل همراه با مجموعه مدیریت شهری در توسعه شهر مشارکت خواهند کرد. وی هم چنین با تاکید بر ضرورت همراهی صدا و سیما با مدیریت شهری یادآور شد: اگر صدا و سیما در کنار شهرداری قرار نگیرد کار مجموعه مدیریت شهری سخت خواهد شد.


وی با تاکید بر پتانسیل رشد و توسعه و امکان سرمایه گذاری در این شهر خاطرنشان کرد: طی ۲۰ روز اخیر سرمایه گذاران زیادی وارد شهر رشت شده اند و پروژه های کلانی نیز پیشنهاد داده اند. امروز شهر نیازمند سرمایه گذار است، و نباید شرایط را به گونه ای رقم زنیم که پایه های ورود آنان سست گردد. ناصر حاج محمدی از احداث بزرگترین پارک آبی در رشت خبر داد و گفت: تاکنون ۲۲۵ میلیارد تومان در رشت سرمایه گذاری شده است. وی با اشاره به نقش تأثیرگذار شورا در جذب سرمایه گذار خاطرنشان ساخت: امروز شهر نیازمند خدمت است، بنابراین شورا با کار نظارتی خود نقش زیادی می تواند در جذب سرمایه گذار داشته باشند.
شهردار رشت از حذف ۱۰۰ پست خارج از چارت در شهرداری رشت خبر داد و بیان داشت: شهرداری رشت روزانه باید ۶۰۰ میلیون تومان حقوق به پرسنل خود پرداخت کند و این در حالی است که دریافتی شهرداری رشت ۲۰۰ میلیون تومان در روز است، بنابراین شهرداری کسری پرداخت حقوق را باید از دریافتی ارزش افزوده که بایستی صرف هزینه های عمرانی شود جبران نماید.
حاج محمدی در ادامه نشست خود با مدیرکل صدا و سیما از آمادگی شهرداری رشت جهت همکاری با صدا و سیما در راستای تدوین و پخش برنامه های رعایت اخلاق و فرهنگ شهروندی خبر داد و گفت: رسانه ملی می تواند با پخش انیمیشن های آموزشی در زمینه ترویج فرهنگ تفکیک زباله از منزل و آموزش سایر موارد مرتبط با فرهنگ شهروندی همراه و همگام با شهرداری در توسعه همه جانبه شهر گام بردارد. /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.