×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

استاندار-

استاندار در جشن رمضان کمیته امداد امام گیلان با اشاره به موفقیت سال گذشته استان در بخش اشتغالزایی گفت: اجرای طرح های اشتغالزایی مددجویان را با قوت بیشتر پی می گیریم .

به گزارش گیلان پیام، دکتر نجفی در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی مددجویان کمیته امداد گفت: حضور در چنین مراسمی روح تازه ای به مدیران و خادمین شما می بخشد.

وی به جمله حضرت علی (ع) که همانگونه یاری کنی یاری می شوی اشاره کرد و افزود: نیکوکاری توفیقی است که شاید همه به آن دست پیدا نکنند و به طور مسلم توجه خداوند را می خواهد تا به جایگاه نیکوکار واقعی برسد.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه در خصوص بخشش و انفاق توصیه فراوان شده است گفت: بخشش و نیکوکاری فقط در بخش مالی تعریف نمی شود و در بخش های مختلف می توان با نیکوکاری افراد را هدایت کرد.
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد گام بلندی بود که با نام امام راحل برداشته شد و امروز با هدایت مقام معظم رهبری و همراهی دولت تدبیر و امید استوارتر از گذشته در حال خدمت رسانی به اقشار کم درآمد جامعه است.
استاندار با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در بخش ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد گفت: در استان بخشی از این امر با کمک اعتبارات درون سازمانی و بخشی نیز از طریق تسهیلات هدایت می شود که بانک های عامل باید با همراهی کامل تسهیلات اشتغالزایی را در اختیار مددجویان قرار دهند.

وی با تأکید بر رفع برخی از نقیصه های موجود در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزود: امسال باید گیلان در جذب تسهیلات کمیته امداد؛ نه تنها جزو پنج استان برتر کشور بلکه باید به عنوان استان برتر معرفی شود که با جدیت مدیران عامل بانک های استان این امر مهم خواهد شد.
دکتر نجفی با اعلام آمادگی کامل در اجرای طرح شناسایی و اشتغالزایی جوانان مددجو تصریح کرد: گیلان اولین استانی است که طرح پایلوت اشتغال در مناطق محروم را اجرا می کند.
وی با تقدیر از افرادی که با اندک تسهیلات نه تنها برای خود بلکه برای افراد دیگر نیز شغل ایجاد می کنند گفت: همه موظف هستیم تا امکانات لازم برای گسترش کارآفرینی و اشتغالزایی را فراهم نماییم.
منوچهررزمجو قائم مقام معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با تقدیر از استاندار گیلان به جهت همراهی کامل در کمک به محرومین به ویژه در بخش اشتغال گفت: رویکرد مدیریت جدید کمیته امداد به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای حمایتی در کشور، توانمندسازی اقتصادی به منظور ایجاد کسب و کار خرد است که منجر به ایجاد اعتماد به نفس در خانواده ها می گردد.
وی به تخصیص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی در سال ۹۳ برای اشتغالزایی در گیلان توسط بانک ها اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان در این خصوص جزو ۵ استان برتر کشور شناخته شد و امسال این اعتبار برای این استان به یکصد میلیارد تومان ارتقا داده شده است.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور از استاندار گیلان به واسطه تلاشهای انجام گرفته در حوزه ی ایجاد اشتغال در استان تجلیل شد.

همچنین از سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و نیز مدیران عامل بانک ها تقدیر به عمل آمد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.