×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان :  افرایش میزان مصرف برق در استان نسبت به سال گذشته


مهندس طالبی ضمن اعلام افزایش میزان مصرف برق در استان ، خواستار همراهی مشترکین درخصوص مصرف بهینه برق برای گذر از فصل گرم تابستان شد .
به گزارش گیلان پیام،مهندس جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اعلام کرد :میزان مصرف برق در استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است
مهندس طالبی ضمن اعلام افزایش میزان مصرف برق در استان ، خواستار همراهی مشترکین درخصوص مصرف بهینه برق برای گذر از فصل گرم تابستان شد .
وی خاطر نشان کرد : تا نیمه تیرماه سالجاری پیک بار روز استان گیلان درتاریخ ۸تیر با ۱۴۴۵٫۸ مگاوات و پیک بارشب نیز برابر با ۱۳۸۹٫۳ مگاوات بوده است . پیک بار روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶٫۹ درصد و پیک بار شب نسبت به رقم سال قبل ۴٫۱ درصد افزایش را نشان می دهد .
طالبی افزود : بیشترین میزان نیاز مصرف در استان در تاریخ ۴ تیرماه اتفاق افتاده است و این رقم با دمای محسوس ۳۸ درجه سانتیگراد برابر با ۱۶۱۷٫۴ مگاوات می باشد که نسبت به زمان مشابه سال ۹۷ حدود ۲۸٫۴ درصد افزایش داشته است که رقم بسیار قابل توجهی است.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان خاطر نشان کرد: ضروری است مردم شریف استان با به کارگیری راهکارهای مصرف صحیح انرژی در خانه و محیط های کسب و کار خصوصا در ساعات اوج مصرف ، ضمن کاهش دادن بهای برق مصرفی خود ، نقش اجتماعی و حیاتی در تامین آسایش و رفاه شهروندان ایفا کنند ، لذا امیدواریم با همکاری مشترکین محترم که همواره یاور و پشتیبان کارکنان توزیع برق گیلان بوده اند بتوانیم تابستان سالجاری را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم .
وی درپایان گفت : اینشرکت درحال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۴۰ هزار مشترک در کل استان دارد و ساعات اوج مصرف در روز ۱۲ الی ۱۷ و در شب ۲۰ الی ۲۴ می باشد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.