×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری کارگاه آموزشی زیست محیطی ویژه خانواده ها وکودکان بدسرپرست و اوتیسم گیلان

?

به مناسبت روز محیط بان یک دوره کارگاه آموزشی با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ، راهنمایی و رانندگی و موسسه پردیس مهر در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزار شد .
به گزارش گیلان پیام، در این کارگاه آموزشی که با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از کودکان بی سرپرست ، بدسرپرست ، اوتیسم و خانواده هایشان برگزار شد علی اصغر روشنی کارشناس آموزش محیط زیست گیلان ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا و روز محیط بان گفت : بخش عمده ای از معضلات زیست محیطی با تغییر رفتار و آموزش به نسلهای جدیدقابل حل بوده و بسیاری از این آگاهی ها در کودکان به خانواده ها بستگی دارد . اینکه چطور و چگونه محیط زیست راکمتر آلوده کنند و در حفظ آن کوشا باشند.
روشنی در ادامه گفت : پاکیزه نگه داشتن محیط زیست شهر وطبیعت ، تفکیک زباله، استفاده کمتراز پلاستیک وجایگزینی آن با کیسه های پارچه ای ، صرفه جویی در مصرف انرژی وآب ، عدم شکستن شاخ وبرگ وقطع درختان از مواردی است که میتواندکودکان را بعنوان همیارمحیط زیست به جامعه معرفی نماید.
لازم به ذکر است که در این کارگاه آموزشی ضمن اجرای برنامه ها ی شادو مفرح ومسابقه و اهدا جوایز، سرهنگ نیک خوی ازراهنمایی ورانندگی استان گیلان نیز رعایت قانون ومقررات را به کودکان آموزش دادند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.