×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
با کمک خیران انجام شد؛  اعزام ۲۰نفر از ایتام و محسنین نخبه به مشهد مقدس

اعزام ۲۰نفر از ایتام و محسنین نخبه به مشهد مقدس


خیران برای اعزام این دانش آموزان که در پایه ششم تا دهم تحصیل می کنند حدود ۱۵ ملییون تومان کمک کردند و این ایتام و محسنین به مدت پنج روز علاوه بر زیارت از برنامه های آموزشی و تفریحی بهره مند شدند.
به گزارش گیلان پیام، محمدرضا جوادزاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امدادگیلان با بیان اینکه طرح شوق زیارت یکی از طرح های موفق این نهاد است گفت : این طرح با هدف اعزام نیازمندانی که تابه‌حال به سفر‌های زیارتی مشرف نشده‌اند و با کمک خیران اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح شوق زیارت با شعار ” یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند” بستر مناسبی را برای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده‌اند فراهم می کند افزود : با اجرای این طرح نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با مساعدت خیران و نیکوکاران زمینه سفر آنان فراهم شود.
جوادزاده با بیان اینکه بسیاری از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای نخبگی در زمینه های مختلف از جمله تحصیلی، ورزشی، قرآنی و هنری هستند تصریح کرد : ۲۰ نفر از این ایتام و محسنین با کمک خیران به مشهد مقدس برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) اعزام شدند .
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان خاطرنشان کرد : خیران برای اعزام این دانش آموزان که در پایه ششم تا دهم تحصیل می کنند حدود ۱۵ ملییون تومان کمک کردند و این ایتام و محسنین به مدت پنج روز علاوه بر زیارت از برنامه های آموزشی و تفریحی هم بهره مند شدند.
شایسته ذکر است خیران و نیکوکاران می توانند با مراجعه دفاتر کمیته امداد در سراسر گیلان و همچنین سایت emdad.ir و یا تماس با شماره های ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ و ۰۱۳۳۳۳۶۵۷۱۰در طرح شوق زیارت مشارکت کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.