×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر شهرداری منطقه یک رشت :  آغاز آسفالت ریزی اساسی معابر شهرک امام علی

مدیر شهرداری منطقه یک رشت از شروع آسفالت ریزی اساسی معابرشهرک امام علی خبرداد وگفت : طرح های آسفالت معابر که از ابتدای سال شروع شده با هدف ارتقای رضایتمندی شهروندان انجام می شود.
به گزارش گیلان پیام، مهندس ناصر عطایی ضمن بیان این مطلب افزود :اصلاح و ترمیم آسفالت معابر از مهمترین درخواست های شهروندان از شهرداری است که در این راستا با شناسایی مناطق مورد نیاز اقدام می شود.
عطایی سرعت اجرای این پروژه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی منطقه اعم از زیرسازی و روکش آسفالت، با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات منطقه در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های اجرایی منطقه است
مدیر شهرداری منطقه یک رشت با بیان اینکه در حال حاضر چندین عملیات در سطح منطقه در حال انجام است، عنوان کرد: در این خصوص ارزیابی‌های لازم نسبت به شناسایی و ساماندهی معابری که نیاز به ترمیم و تعویض روکش آسفالت دارند، صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مدنظر شهرداری منطقه یک بهره گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه های مشارکتی است،‌ افزود: فرصت های سرمایه گذاری منطقه به صورت دقیق در حال مشخص شدن است تا این پروژه ها در اختیار عموم قرار گیرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.