×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس اداره کنترل شبکه برق منطقه ای گیلان خبر داد:  مصرف برق استان گیلان به نصف تقلیل یافت


رئیس اداره کنترل شبکه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان از کاهش۷۵۰ مگاواتی مصرف برق خبر داد.
به گزارش گیلان پیام، « محمد رضا حسن زاده» گفت: کاهش محسوس دما طی چند روز اخیر موجب شد تا شاهد کاهش محسوس مصرف انرژی برق از سوی مشترکین محترم باشیم. بارش باران و کاهش محسوس دما در استان موجب شد تا مصرف برق مشترکین محترم گیلان در پیک روز دوشنبه دهم تیرماه به ۸۱۶ مگاوات و در پیک شب به ۹۳۷ مگاوات برسد. این در حالی است که در روز سه شنبه چهارم تیر ماه هفته گذشته علی رغم همکاری چشمگیر صنایع و سایر مشترکین در جهت مدیریت مصرف برق ، مصرف در پیک روز بیش از ۱۵۹۸مگاوات و پیک شب ۱۶۴۷مگاوات بوده است.
وی افزود مقایسه مصرف برق روز گذشته با پیک بار امسال نشان می دهد که مصرف برق در روز دوشنبه دهم تیرماه بیش از ۷۵۰ مگاوات کاهش داشت. این در حالی است که طی روزهای گرم اخیر شاهد مصرف زیاد انرژی بودیم که با عدم مدیریت مصرف در صنایع و سایر مشترکین این احتمال می رفت که خیلی زود رکورد پیک بار سال گذشته که حدود ۱۸۳۵ مگاوات بود شکسته شود.
رئیس اداره کنترل شبکه گفت: در روزهای آتی شاهد افزایش دما و بالتبع شاهد افزایش مصرف برق خواهیم بود. از مشترکین محترم انتظار می رود تا با استفاده بهینه از انرژی برق، مصرف متعادل انرژی برق را داشته باشیم تا شاهد هیچگونه خاموشی برای مشترکین محترم نباشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.