×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان :  نشت یابی ۶ هزار ۵۰۰ کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

شرکت گاز استان گیلان در راستای تضمین پایداری جریان گاز طبیعی ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از خطوط گاز استان را در بهار امسال مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.
به گزارش گیلان پیام،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر عملیات نشت یابی در استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان معادل ۲۶ درصد خطوط گاز در استان می باشد .
وی با بیان اینکه این عملیات در ۱۸ شهر استان انجام پذیرفته است، اظهار داشت: بارندگی های غیرقابل پیش بینی در بهار امسال سبب کاهش سرعت عملیات نشت یابی خطوط شد ولی بحمدالله این مشکل با تلاش همکاران تلاشگر بازرسی فنی مرتفع گردید.
مهندس اکبر اظهار داشت: وظیفه شرکت گاز تامین امنیت خطوط و تضمین پایداری جریان گاز تا درب منازل مشترکین محترم می باشد فلذا مشترکین باید با بررسی تاسیسات و وسایل گازسوز منازل خود، از صحت و سلامت آنها اطمینان حاصل نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه از نشت یابی ۱۳۴ هزار انشعاب گاز، بیش از ۱۱ هزار شیر و ۹۲ ایستگاه گاز خبر داد و افزود: این شرکت برنامه زمان بندی دقیقی برای نشت یابی تدارک دیده و عملیات نشت یابی را بر طبق این برنامه و با استفاده از روش های بهینه و به روز در قالب نشت یابی آنلاین به انجام می رساند.
وی در پایان با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی، بر ضرورت توجه بیشتر و بازرسی دقیق تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور اجتناب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و انتقال مطمئن گاز به مشترکین عزیز تاکید کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.