×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان :  ارتقای سلامت مردم نیازمند افزایش بهره وری وکارایی در سیستم بهداشت و درمان


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارتقای سلامت مردم را مهمترین راهبرد توسعه مدیریت و منابع در دانشگاه برشمرد و تحقق آن را نیازمند افزایش بهره وری و کارایی درسیستم دانست.

به گزارش گیلان پیام،محمدتقی آشوبی- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به برنامه استراتژیک دانشگاه، ارتقای رضایتمندی کارکنان، بیماران و کلیه ذینفعان را از راهبردهای اصلی حوزه معاونت توسعه خواند و افزود: در راستای برنامه راهبردی و توجه به مدیریت صحیح زنجیره تامین، خرید متمرکز دارو و تجهیزات، آغاز شده که این امر علاوه بر صرفه جویی، کیفیت درمان را نیز بالا برده است. وی ادامه داد: برای تامین غذای مطلوب و باکیفیت بیماران و کارکنان نیز با توجه به اتمام قرارداد پیمانکاران، فراخوان جذب پیمانکار به انجام رسیده و تا پایان تیرماه جاری، پیمانکاران تعیین تکلیف خواهند شد. در این خصوص بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران تغذیه پرداخت شده است.
این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که دانشگاه توانسته تراز مالی خود را به سمت مثبت شدن برساند، اذعان داشت: در این مسیر بخشی از بدهی های پرسنلی، تغذیه و دارو و تجهیزات پرداخت شده و با بازمهندسی فرایندها، در مقوله خرید دارو و تجهیزات در یکسال گذشته، صد میلیارد ریال صرفه جویی صورت گرفته است. در این راستا طی هفته آینده نیز پرداخت پرسنلی، خواهیم داشت.
دکتر آشوبی در پایان با تاکید بر این که تمام فعالیت ها معطوف بر هدف غایی برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان که همانا ارتقای سلامت جامعه است، می باشد، خاطرنشان کرد: تحقق این مهم، نیازمند نظارت بر چگونگی ارایه خدمات و بهبود مستمر فعالیت ها با افزایش بهره وری و کارایی در سیستم، است که همواره در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مد نظر می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.