×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان تاکید کرد:لزوم تسریع در فرایند اجرای “طرح هزار روستا،هزار زمین ورزشی”

 استاندار گیلان با تاکید بر لزوم رقابتی کردن توزیع امکانات ورزشی در روستاها گفت: در صورت تسریع در فرایند اجرای “طرح هزار روستا،هزار زمین ورزشی” از سوی دهیاران،در مراحل بعد، تجهیزات و خدمات بیشتری به این زمین های ورزشی اعطا می شود.

به گزارش گیلان پیام، دکتر مصطفی سالاری در جلسه بررسی طرح هزار روستا، هزار زمین ورزشی (ورزشگاه) با تاکید بر لزوم اجرای هرچه سریعتر این طرح اظهار داشت: دفتر امور روستایی و شوراها استانداری با همکاری دهیاران مکان مناسبی را برای احداث زمین ورزشی مشخص کند.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان مسوول تسطیح زمین‌ها نیست،  خاطر نشان کرد: دهیاران با مکان یابی دقیق عرصه مورد نظر را مشخص و جهت تسطیح آنها برای اماکن ورزشی اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: زمینی که با کاربری ورزشی در اختیار دهیاری ها قرار دارد یا برخی اراضی ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با انجام صورتجلسه‌ای برای بهره برداری، با قید زمان در اختیار ورزش و جوانان جهت انجام فعالیت های ورزشی روستاییان قرار گیرد و در اجرای این رویکرد فرایند ساده قانونی و به دور از تشریفات اجرا شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح مذکور می توان از ظرفیت افراد حقیقی و خیرین که تمایل به واگذاری زمین دارند نیز بهره گرفت.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم رقابتی کردن توزیع امکانات ورزشی در روستاها گفت: در صورت تسریع فرایند اجرای طرح هزار روستا،هزار زمین ورزشی(ورزشگاه) از سوی دهیاران امکانات بهتری به صورت امانی در اختیار آنان قرار می گیرد و در مرحله بعد پس از بهره گیری مناسب از این امکانات در روستاها، بخش دیگری از تجهیزات تامین و خدمات بیشتری به این زمین های ورزشی اعطا می شود.

وی افزود:مدیران دستگاه های اجرایی متولی نسبت به تعیین تکلیف اراضی معرفی شده بر اساس موازین قانونی اقدام کنند تا روند اجرای این طرح تسریع شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.