×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۶ درصد افزایش مصرف بنزین در گیلان در تیر ماه ۹۴

شرکت نفت   در تیر ماه سال جاری ۸۰ میلیون و ۳۷۰ هزار لیتر بنزین در استان گیلان به مصرف رسیده است که این میزان ۱۶ درصد افزایش را نسبت به تیر سال ۹۳ و چهار درصد افزایش را نسبت به ماه قبل ( خرداد ۹۴ ) نشان می دهد .  

به گزارش گیلان پیام ، فردین چراجی ، مدیر منطقه گیلان ، با بیان مطلب فوق از مصرف دو تا ۲٫۵ میلیون لیتر بنزین روزانه در استان خبر داد و افزود : در ایام تعطیلات خاص این مصرف گاهی به دو برابر معمول یعنی در حدود پنج  میلیون لیتر نیز می رسد .

وی با بیان اینکه میزان مصرف بنزین در چهار ماه ابتدای سال در گیلان ، ۳۱۴ میلیون و ۱۰۵ هزار لیتر بوده است ;گفت : این میزان مصرف شش درصد افزایش را نسبت به چهار ماهه مشابه سال گذشته به همراه داشته است.

مدیر منطقه گیلان همچنین میزان مصرف بنزین سوپر در چهار ماهه ابتدای سال را ۱۶ میلیون و ۷۹۹ هزار لیتر عنوان کرد و افزود : مصرف بنزین سوپر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش داشته است .

وی افزایش مسافرتهای تابستانی درتیرماه سال جاری را ازدلایل عمده افزایش مصرف بنزین در استان دانست .

مدیر منطقه گیلان همچنین با اشاره به مهلت استفاده از بنزین با نرخ ۷۰۰ تومانی تا پایان شهریور سال  ۹۴ ، از مردم خواست نسبت به مصرف بنزین موجود در کارتهای سوخت خود سریعتر اقدام نمایند و گفت : پس از این تاریخ بنزین موجود در کارت های سوخت قابلیت بهره برداری نخواهد داشت . /انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.