×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دکتر سالاری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مطرح کرد:  امنیت سرمایه‌گذاری و ثبات در تصمیمات سرلوحه عملکرد مدیران و مطالبه افکار عمومی باشد

استاندار گیلان با بیان اینکه در راه‌اندازی یا توسعه واحدهای تولیدی و اشتغالزا باید تابع مقررات باشیم، اظهار داشت: امنیت سرمایه‌گذاری و ثبات در تصمیمات کارشناسی و قانونی، موضوعی مهم است که در مسیر افزایش امنیت سرمایه‌گذاری در گیلان باید سرلوحه عملکرد مدیران و مطالبه افکار عمومی باشد.

به گزارشگیلان پیام،دکتر مصطفی سالاری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: در خصوص تسهیلات خرد و یا کوچک برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های موجود جهت انحراف تسهیلات باید سیستم پشتیبان تعریف کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیستم پشتیبان باید حامی تولید کننده و به نفع طرفین باشد، عنوان داشت: باید یک نمونه قرارداد با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و تعریف شود تا حق کسی تضییع نشود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بی‌دلیل نباید با کاری مخالفت کنیم اظهار داشت: برای رفع انحرافات تسهیلات راهکار فنی داشته باشید و عناوینی را مشخص کنید و با نظر دستگاه مرتبط ضوابط آن را بنوسید تا پرداخت تسهیلات دچار انحراف نشود و موجب ایجاد شغل واقعی گردد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه میزان جذب نسبت به ظرفیت جذب در حوزه گردشگری و بوم گردی طبق گزارشات مطرح شد مطلوب نیست، افزود: مهمترین دلیل آن فرآیندی طولانی است که برای اخذ تسهیلات اشتغال روستایی وجود دارد.

دکتر سالاری افزود: در بحث گردشگری سازمان میراث فرهنگی، بنادر و دریانوردی، آب منطقه‌ای و محیط زیست هر کدام یک نمونه کار به عنوان طرح الگو انجام دهند.

نماینده عالی دولت به بحث نظارت‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: باید بانک‌ها، دستگاه‌های معرفی کننده، نهادهای نظارتی با همراهی کارشناسان متخصص، نظارت داشته و با انحرافات برخورد کنند.

وی با بیان اینکه در راه‌اندازی یا توسعه واحدهای تولیدی و اشتغالزا باید تابع مقررات باشیم، اظهار داشت: امنیت سرمایه‌گذاری و ثبات در تصمیمات کارشناسی و قانونی، موضوعی مهم است که در مسیر افزایش امنیت سرمایه‌گذاری در گیلان باید سرلوحه عملکرد مدیران و مطالبه افکار عمومی باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.