×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد :  ۱۳۷ یتیم و فرزندمحسنین در انتظار حمایت نیکوکاران هستند

 

در حال حاضر ۱۳۷ یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی در انتظار حمایت نیکوکاران هستند تا با کمک حامیان برخی از مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و دیگر نیازهای ضروری زندگی آن‌ها مرتفع شود.

به گزارش گیلان پیام، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه در حال حاضر سه هزار و ۶۸۲ یتیم با ۱۵ هزار و ۴۹۳ حامی تحت حمایت این نهاد هستند گفت: چهار هزار و ۵۸۶ فرزند محسنین هم با ۶ هزار و ۵۴۳ حامی جمعاً با ۲۲ هزار و ۳۶ حامی تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند.

وی با اشاره به نیازمندی‌های ایتام و فرزندان محسنین افزود: امیدواریم با حمایت بیش‌ازپیش حامیان برخی از مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و دیگر نیازهای ضروری زندگی آن‌ها مرتفع شود.

اهرابی با قدردانی از کمک‌های مادی و معنوی نیکوکاران به ایتام و محسنین خاطرنشان کرد: حامیان در سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ایتام و فرزندان محسنین به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تأکید بر اینکه سه هزار ۸۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تنها یک حامی دارند تصریح کرد: با توجه به نیازهای اساسی این فرزندان ازجمله معیشتی، تحصیلی، درمانی، مسکن و دیگر نیازهای اساسی، در بیشتر موارد کمک یک حامی جوابگوی نیازهای یتیم و یا فرزند محسنین نیست و می‌طلبد که چند نفر حمایت یک یتیم و یا فرزند محسنین را به عهده بگیرند.

اهرابی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۵۳ نفر از ایتام تحت حمایت از بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برند افزود: برای تأمین کمک‌هزینه درمانی این ایتام و همچنین تهیه دارو برای آن‌ها نیازمند مساعدت و یاری نیکوکاران و حامیان هستیم.

وی با اشاره به پویش “من یک حامی هستم” گفت: در حال حاضر ۱۳۷ یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی در انتظار حمایت نیکوکاران هستند که خیران می‌توانند با پیوستن به این پویش، یاریگر ایتام و فرزندان محسنین درزمینهٔ تحصیلی، درمان، مسکن و معیشتی باشند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان درباره راه‌های کمک به ایتام و محسنین افزود: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* ویا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ هم آماده پاسخگویی به سؤالات خیران عزیز است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.