×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید مدیران شهرداری رشت از پنل خورشیدی سازمان نظام مهندسی گیلان

 

جمعی از مدیران شهرداری رشت از پنل خورشیدی سازمان نظام مهندسی گیلان بازدید کردند.

به گزارش گیلان پیام،طیبه بینا مدیر محیط زیست و ستاد توسعه پایدار شهرداری رشت در جریان این بازدید اظهار کرد: به منظور توجه هر چه بیشتر به حفظ و نگهداری محیط زیست شهری واحد محیط زیست و ستاد توسعه پایدار در شهرداری رشت راه اندازی شده است.

بینا هدف از این بازدید را تعامل بین دستگاهی مجموعه های شهرداری و نظام مهندسی گیلان برای استفاده از انرژی های پاک و انتقال تجربیات عنوان کرد.

مدیر محیط زیست و ستاد توسعه پایدار شهرداری رشت با اشاره به راه اندازی پارک انرژی های تجدید پذیر در مسکن مهر رشت بیان کرد: این پارک با هدف حفظ محیط زیست، آموزش و حقوق شهروندی در چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بینا خاطرنشان کرد: می توان با تصویب طرح های تشویقی در حوزه شهرسازی و ساختمان سازی گامی جدی به سوی استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر برداشت.

سجاد رضایی نسب مدیر امور عمرانی شهرداری رشت نیز در این بازدید به اهمیت استفاده از انرژی های نو تاکید کرد و افزود: انرژی های نو برخلاف سوخت های فسیلی آلودگی در محیط زیست ایجاد نمی کنند.

وی ادامه داد: در دنیا استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر رواج یافته ولی در کشور ما به دلیل گران بودن قیمت کمتر مورد استفاده قرار گرفته که می توان با فرهنگ سازی و آموزش شهروندان را به استفاده از انرژی های نو ترغیب کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.