×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد گیلان خبرداد:  واریز کمک‌معیشت رمضان به‌حساب بیش از ۱۱۶ هزار خانوار مددجوی گیلانی

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به معیشت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد، ۱۱۶ هزار و ۳۰۰ خانوار از مددجویان گیلانی از این کمک معیشت بهره مند شدند.

به گزارش گیلان پیام، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم توجه به معیشت مددجویان در این ماه گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به معیشت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد، ۱۱۶ هزار و ۳۰۰خانوار از مددجویان گیلانی از این کمک معیشت بهره مند شدند.

وی بابیان اینکه هر خانوار تک‌نفره صد هزار تومان، دونفره ۱۵۰ هزار تومان، سه‌نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهارنفره ۲۵۰ هزار تومان دریافت کردند افزود: به خانوارهای با جمعیت پنج‌نفره و یا بیشتر ۳۰۰ هزار تومان پرداخت‌شده است.

اهرابی با اشاره به اینکه علاوه بر مددجویان معیشت بگیر این نهاد، ۳۰ هزار خانوار از نیازمندان هم که به‌صورت تک و یا چند خدمتی از خدمات این نهاد برخوردار هستند هم از کمک‌معیشت رمضان بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به جذب و توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی برای ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ارزش هریک از سبدهای غذایی ۲۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود با کمک نیکوکاران تهیه و توزیع شود.

وی همچنین به در پیش بودن ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام اشاره کرد و افزود: در این هفته سفره اطعام برای نیازمندان به‌ویژه ایتام و فرزندان محسنین پهن می‌شود و حامیان و نیکوکاران کمک‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم اهداء می‌کنند.

اهرابی بابیان اینکه آن دسته از نیکوکارانی که می‌خواهند کمک‌های غیر نقدی خود را برای اطعام نیازمندان اهداء کنند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا مراکز نیکوکاری مراجعه و نسبت به اهداء کمک خود اقدام کنند تصریح کرد: همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد*۸۸۷۷*۰۱۳#، شماره کارت ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی شعبه حشمت رشت کمک‌های خود را به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ هم آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.