×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان :  کسب رتبه یک کشوری در حوزه تنظیم بازار

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان گفت:گیلان رتبه یک کشوری در حوزه تنظیم بازار را کسب کرد.

 به گزارش گیلان پیام،دکتر دلق پوش طی نشست با روسای اتاق های اصناف، روسای ادارات صمت و مدیران تعزیرات حکومتی شهرستانهای شرق گیلان در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رودسر، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضاهای عمومی مصرف کنندگان برای خرید برخی کالاها و مایحتاج و همچنین با عنایت به شرایط اقتصادی موجود در بازار و ضرورت هم افزایی و استفاده از همه ظرفیتهای موجود در اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی جهت پایش و نظارت و کنترل بر بازار با رویکردی پیشگیرانه حائز اهمیت می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اضافه کرد: ادارات صمت و اتاقهای اصناف شهرستانها همگام با مرکز استان همواره پیشتاز و طلایه‌دار در صحنه‌های اقتصادی بوده‌اند و امروز نیز به تاسی از منویات مقام معظم رهبری در جهت رونق تولید فعالیت‌های خود را برنامه ریزی می نمایند.

وی تصریح کرد: در واقع روسای ادارات شهرستانها بازوان توانمند مدیریت اقتصادی و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در استان هستند.

دکتر دلق پوش همچنین گفت: با توجه به ظرفیتهای موجود در اتاقهای اصناف شهرستانها برای اجرای موفق طرح های نظارتی، می توان تمهیدات لازم را برای پایش و نظارت مستمر عرضه محصولات و قیمت ها به صورت ویژه درماه پر فضیلت رمضان اتخاذ نمود.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا معاونت و نظارت بازرسی سازمان با برگزاری گشت‌های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، بهداشت، استاندارد و همچنین کارشناسان اتحادیه‌های مربوطه و…، نسبت به رسیدگی گزارشات و شکایات مردمی در اسرع وقت اقدام خواهد کرد .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به عملکرد سازمان صمت در حوزه تنظیم بازار عنوان کرد: به گزارش و اعلام معاونت امور بازرگانی وزارت صمت در گردهمایی روسای سازمان های صمت کشور، استان گیلان رتبه اول تنظیم بازار در کشور را کسب نموده است و این امر با نظارت صحیح و تعادل در بازار و ایجاد انگیزه، در نتیجه با کاهش التهاب در بازار و تلاشهای همه اعضای کارگروه تنظیم بازار در کل استان به نتیجه مطلوب رسیده است.

 

گفتنی است در ادامه فرماندار شهرستان رودسر و سایر حاضرین به ارائه نقطه نظرات و تبیین سازو کارهای مناسب جهت تنظیم بازار و رونق تولید پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.