×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان :  هرگونه حمایت از بدو عقد قرارداد تا زمان بهره‌برداری از صنعت گران انجام می شود

از بدو عقد قرارداد تا زمان بهره‌برداری هرگونه حمایتی که لازم باشد از صنعت گران انجام می‌دهیم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : از بدو عقد قرارداد تا زمان بهره‌برداری هرگونه حمایتی که لازم باشد از صنعت گران انجام می‌دهیم و شهرک‌های صنعتی با پراکندگی مناسب در کل استان قرارگرفته‌اند و گامی به سوی توسعه پایدار میباشند .

احمدعلی شهیدی با اعلام اینکه ۳۶ ناحیه شهرک صنعتی مصوب در گیلان وجود دارند که ۳۳ ناحیه شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری هستند، اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی با پراکندگی مناسب در کل استان قرارگرفته‌اند و گامی به سوی توسعه پایدار میباشند .

وی بابیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی موظف هست زیرساخت‌های لازم را برای شرکت‌های مستقر ایجاد کند، افزود: از ۳۳ شهرک در حال بهره‌برداری تقریباً همه دارای امکانات زیرساختی همچون آب، برق، گاز هستند و ناحیه‌هایی که به حدنصاب برای داشتن فاضلاب صنعتی یعنی صد مترمکعب در ثانیه فاضلاب باشند یا دارای تصفیه‌خانه هستند و یا به‌زودی تصفیه‌خانه آن‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهیدی به نقش حمایتی شرکت شهرک‌ها از شرکت‌های مستقر در نواحی صنعتی اشاره داشت و خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی نه تنها به فکر ایجاد زیرساخت‌های زیربنایی برای واحدهای مستقر در آن بلکه از بدو عقد قرارداد تا زمان بهره‌برداری هرگونه حمایتی که لازم باشد از صنعت گران انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر این نکته که شرکت شهرک‌ها در رابطه با اخذ تسهیلات همیشه کمک‌کار و تسهیل‌کننده شرکت‌ها در شهرک‌های صنعتی هست، تصریح کرد: صندوق ضمانت صنایع کوچک به واحدهای صنعتی که زیر ۵۰ نفر اشتغال دارند و مایل به دریافت تسهیلات تا ۳ میلیارد تومان باشند، خدماتی را ارائه می‌کند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به آموزش‌های در نظر گرفته‌شده برای صنعتگران توسط شرکت شهرک‌های گیلان بیان کرد:  با توجه به نیازسنجی‌هایی که با پرسش از صنعتگران صورت می‌گیرد، آموزش‌های کارشناسی، مدیریتی و غیره برای ارتقا سطح کمی و کیفی صنعت گران با به‌کارگیری اساتید مجرب بومی و یا در صورت نیاز اساتید غیربومی دوره‌های رایگان از سوی شرکت شهرک‌ها برگزار می‌شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.