×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاکید کرد:  توزیع اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور به صورت متوازن در شهرستان‌ها

استاندار گیلان بر توزیع متوازن دو هزار و ۳۵ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر رییس جمهور به شهرستان های گیلان تاکید کرد.

به گزارش گیلان پیام،دکتر مصطفی سالای در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی کار خود را برای تحقق مصوبات سفر آغاز کنند، اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌ها سه نوع ردیف اصلی وجود دارد که باید آنها را در جهت تکمیل و آغاز پروژه‌های مصوب بکار گرفت.

وی با اشاره به دو قسم اعتبارات تخصیص یافته برای تکمیل پروژه های مصوب سفر رییس جمهور به گیلان افزود: ۱۸۷۳ میلیارد تومان اعتبار ملی و ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای تکمیل و آغاز پروژه های سفر اختصاص یافته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای جذب اعتبارات در سه بخش باید تقسیم کار مطلوبی را دنبال کنیم، گفت: طرح و پیشنهاد مصوبات قبل از سفر رییس جمهور در جلسات متعدد با حضور‌ مدیران دستگاه ها، فرمانداران و نمایندگان مجلس جمع بندی شد که در همان دوران قابل تغییر بود و اکنون امکان تغییر ندارد.

نماینده عالی دولت در گیلان جمع اعتبارات پروژهای سفر رییس جمهور به گیلان را ۲۰۳۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: دستگاه های اجرایی فرایند جذب اعتبارات را پیگیری و نتیجه را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی گزارش کنند.

دکتر سالاری بر لزوم توازن در توزیع اعتبارات شهرستان ها از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تاکید کرد و گفت: باید بر اساس شاخص ها و به صورت متوازن پروژه هایی که بنا دارد را بین شهرستان ها توزیع کرد زیرا نگاه ما به توزیع اعتبارات استانی و بر مبنای عدالت است.

وی با بیان اینکه باید تحقق مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان از جمله تکمیل راه آهن  اعلام شود، گفت: برخی از پروژه ها از مصوبات سفر اول رییس‌جمهور در قالب کاروان تدبیر و امید به گیلان به صورت کامل محقق شده‌اند و برای مابقی مصوبات متعهد شده نیز باید تلاش کرد تا تزریق اعتبار به آن‌ها مستمراً انجام شود.

نماینده عالی دولت در گیلان اولویت تخصیص اعتبار را با پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند،خواند و افزود:در این بین باید اجرای کامل و تکمیل پروژه های مصوب در دور اول سفر رییس جمهور به گیلان را با جدیت پیگیری کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.