×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: منابع انسانی، سرمایه اصلی شرکت گاز می باشد

 

همایش کنتورخوانی شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز و پیمانکار کنتورخوانی در سالن همایش روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همایش کنتورخوانی گاز گیلان ضمن تشکر از پیمانکار مربوطه بجهت اجرای شایسته تعهدات گفت: سرمایه هر شرکتی علاوه بر تاسیسات، منابع انسانی می باشد و این منابع انسانی است که حافظ تاسیسات و دارایی های شرکت است.

وی در این خصوص اظهار داشت: نمونه بارز اهمیت منابع انسانی در بحران افت فشار گاز در ابتدای اردیبهشت امسال بود که با عملکرد مناسب پرسنل استان توانستیم اوضاع را به وضعیت عادی برگردانیم.

اکبر با اشاره به اجرای طرح قرائت و چاپ همزمان صورتحساب در گیلان گفت: اجرای این طرح در ابتدا با ریسک و مخاطراتی روبرو بود ولی با توجه به زیرساخت مخابراتی مناسب در استان، شرکت گاز استان گیلان تصمیم به اجرای آن در سراسر استان گرفت و خوشبختانه توانستیم به عنوان اولین شرکت گاز استانی این طرح را در همه نقاط استان به اجرا درآوریم.

وی ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر گفت: همه ما به نوعی یک کارگر هستیم و باید در راه خدمت به مردم و مشترکین گرامی تلاش نماییم.

مهندس اکبر با بیان این موضوع که هم اکنون همه کنتورخوانان شرکت دارای لباس متحدالشکل و کارت شناسایی می باشند گفت: شما کنتورخوانان نماد شرکت ملی گاز ایران هستید  و عملکرد و رفتار مناسب شما با مشترکین سبب نمایش چهره ای مناسب از شرکت برای مردم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: نمی توانیم همه مشکلات را یک شبه و به تنهایی برطرف نماییم ولی با کمک یکدیگر و دریافت بازخورد از شکایات و درخواست های مشترکین می توانیم سیستم  کنتورخوانی را بهبود بخشیم.

همچنین در این مراسم مهرزاد سمیعی معاون بهره برداری شرکت گاز ضمن خیرمقدم و تبریک ایام شعبانیه و روز کارگر گفت: هدف از این برگزاری این همایش بیان صریح دیدگاه های شما و بررسی نقاط قوت و ضعف کنتورخوانی آنلاین شرکت گاز می باشد.

وی اظهار داشت: این نوع همایش ها سبب تقویت ارتباط میان کنتورخوانان و شرکت خواهد شد و با تعامل بهتر، زمینه  خدمت رسانی شایسته تر به مردم و مشترکین و به تبع آن افزایش رضایتمندی ایشان فراهم خواهد شد.

سپس علیرضا میرباقری رئیس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز استان گیلان با تاکید بر لزوم دقت در زمینه کنتورخوانی گفت: کنتورخوانان محترم باید توجه ویژه ای درخصوص نبود خوانی و ثبت ارقام صفر داشته باشند تا خدای ناکرده حقی از مشترکین ضایع نشود.

وی با اشاره به سختی های کار کنتورخوانی گفت: این کار دارای مشکلات و نواقصی نیز می باشد ولی امیدواریم به کمک یکدیگر نواقص رو برطرف نموده و کمبود ها را جبران نماییم.

همچنین در این مراسم حسین محقق رئیس منابع انسانی شرکت گاز استان گیلان با تبریک روز کارگر، از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت خبر داد و اظهار داشت : این توافقنامه که مابین شرکت ملی گاز و وزارت کار به امضا رسیده سبب تغییر گسترده دریافتی کارگران شرکت شده است.

در پایان معاون بهره برداری، رئیس بهره برداری شهرستان ها، رئیس منابع انسانی و رئیس هماهنگی فروش و خدمات مشترکین در خصوص مسائل مختلفی از قبیل شرایط پیمان، معیشت کارکنان و طرح طبقه بندی مشاغل به سوالات و درخواست های کنتورخوانان پاسخ داده و پس از آن به ۲۰ نفر از کنتورخوانان برگزیده لوح تقدیر و هدایایی از طرف شرکت پیمانکاری اهدا شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.