×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استفاده بهینه از ظرفیتهای بالقوه آیین دادرسی کیفری در مجازاتهای جایگزین حبس

دادگستری

تاکید رییس کل دادگستری استان گیلان بر استفاده بهینه از ظرفیتهای بالقوه آیین دادرسی کیفری در مجازاتهای جایگزین حبس

به گزارش گیلان پیام ،احمد سیاوش پور در شورای برنامه ریزی دادگستری استان گیلان با تاکید بر ظرفیت های بالقوه آیین دادرسی کیفری درمجازت های جایگزین حبس خاطر نشان کرد با بهره گیری از قابلیتهای قانون فوق و استفاده از ظرفیت سازمان ها و نهادهای ذیربط ، سیر اجرایی شدن این قانون تسریع یابد.

شورای برنامه ریزی دادگستری استان گیلان با حضور رییس کل، قائم مقام ، معاونین قضایی و مسئولان دادگستری کل استان برگزار شد.
احمد سیاوش پور رئیس کل داگستری استان در ابتدای این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ساده زیستی مسئولان و دوری از تجمل گرایی تسریع نمود مدیران و مسئولان قضایی استان نیز باید این مقوله را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
همچنین رئیس کل دادگستری استان در این نشست به معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان گیلان ماموریت داد تا در خصوص دستورالعمل صدور مجوز انتشار آگهی پیش فروش ساختمان موضوع ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی قانون پیش فروش ساختمان ، نشست هایی را با سازمان ها و ادارات مرتبط جهت تسهیل در اجرای دستورالعمل فوق برگزار نماید.
رئیس شورای قضایی استان در ادامه با تاکید بر ظرفیت های بالقوه آیین دادرسی کیفری درمجازت های جایگزین حبس خاطر نشان کرد با بهره گیری از قابلیتهای قانون فوق و استفاده از ظرفیت سازمان ها و نهادهای ذیربط سیر اجرایی شدن این قانون تسریع یابد .
در ابتدای این نشست نیز مجید الهیان ، قائم مقام دادگستری کل استان گیلان ،اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه های تحت سرپرستی ارائه نمودند در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.