×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
به همت دانشگاه علوم پزشگی گیلان :  اولین کنگره ملی آموزش و توانمندسازی بیمار و خانواده در انزلی به کار خود پایان داد

اولین کنگره ملی آموزش و توانمندسازی بیمار و خانواده با تقدیر از آثار برگزیده پرستاری کشور در حوزه آموزش به بیمار و خانواده وی، در انزلی به کار خود پایان داد.

به گزارش گیلان پیام، دکتر محمدتقی آشوبی – معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دبیر اجرایی کنگره با اشاره به چشم انداز نقشه راهبردی دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر اساس نقشه راهبردی مسیر مشخصی را طی می کند و مقوله ی ارتقای سلامت جامعه، نیز یکی از محورهای نقشه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان محسوب می شود.

دکتر آشوبی  در ادامه ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی و مستمر برگزارکنندگان اولین کنگره ملی آموزش  توانمندسازی بیمار و خانواده یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان اولین دانشگاهی بود که جایگاه مدیریت پرستاری در آن ارتقا یافت. وی با تاکید بر اینکه  درحال حاضر تمامی برنامه های دانشگاه بر اساس چشم انداز برنامه راهبردی پیش بینی شده، در حال اجرا می باشد، اظهار امیدواری کرد ماموریت های آتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز طبق برنامه راهبردی انجام شود. وی در پایان ضمن تقدیر از استقبال ۵۰۰ تن از شرکت کنندگان در اولین کنگره  ملی آموزش و توانمندسازی بیمار و خانواده  اعتلای هرچه بیشتر حوزه پرستاری و پرستاران ایران  اسلامی را خواستار شد.

در ادامه از ۳ تجربه برتر و ۹ رسانه برتر با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.  /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.