×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گیلان خبر داد:  پرداخت خسارت به ۲۹۹ خانوار از مددجویان گیلانی توسط بیمه حوادث

 

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گیلان گفت: سال گذشته ۲۹۹ خانوار از مددجویان گیلانی ۷۱۰ میلیون تومان بابت خسارت ناشی از بلایای طبیعی از بیمه دریافت کردند.

به گزارش گیلان پیام، عباس فلاحتی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان گیلان با اشاره به اینکه همه مددجویان از بیمه حوادث و سوانح بهره‌مند هستند گفت: بیمه حوادث شامل آتش‌سوزی، سیل، زلزله، صاعقه، طوفان و سایر بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه است.

وی به نقش بیمه در جبران خسارت خانوارهای تحت حمایت اشاره کرد و افزود: گیلان به دلیل آب‌وهوا و موقعیت جغرافیایی که دارد جزء استان‌های حادثه‌خیز به شمار می‌آید و هرساله شاهد بروز حوادث طبیعی در استان هستیم ازاین‌رو لزوم توجه به اهمیت بیمه حوادث و بلایای طبیعی دوچندان می‌شود.

فلاحتی بابیان اینکه مسکن و اثاثیه منزل همه مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه حوادث قرارگرفته است ادامه داد: در سال گذشته ۲۹۹ خانوار از مددجویان گیلانی ۷۱۰ میلیون تومان بابت خسارت ناشی از بلایای طبیعی از بیمه دریافت کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گیلان خاطرنشان کرد: از ۲۹۹ خانوار، ۲۶۹ خانوار روستایی و ۳۰ خانوار شهری بوده‌اند که از این تعداد، ۵۴ مورد دریافت خسارت بابت سیل،۱۱۳ مورد برای آتش‌سوزی و ۱۳۰ مورد هم بابت طوفان بوده و در این میان ۲۰۹ واحد مسکونی و ۱۳۱ مورد لوازم منزل آسیب‌دیده و دو مورد هم رانش زمین بوده است.

وی بابیان اینکه خانوارهای تحت حمایت و حتی خانوارهایی که چند خدمتی دریافت می‌کنند از بیمه خسارت ناشی از حوادث طبیعی مثل سیل، زلزله، طوفان، آتش‌سوزی و سایر بلایای طبیعی برخوردار هستند افزود: علاوه بر منازل مسکونی مددجویان، انباری‌ها، جایگاه‌های دام و طیور، ابزارآلات اشتغال‌زایی هم شامل بیمه حوادث می‌شوند که پس از کارشناسی و برآورد اولیه خسارت از سوی بیمه‌های طرف قرارداد پرداخت می‌شود.

فلاحتی همچنین به بیمه حوادث گروهی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این بیمه برای اولین بار در کشور اجرایی شده است و غرامت آسیب‌دیدگی در کلیه مراکز فرهنگی تربیتی، کانون‌های فرهنگی و اردوگاه‌های وابسته به کمیته امداد را شامل می‌شود و بدون محدودیت زمان و مکان هزینه‌های ناشی از آسیب‌دیدگی پرداخت می‌شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.