×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان در دیدار با اعضای شورای شهر رشت عنوان کرد:  همه مسئولیم فضای عمومی شهر را برای کار کردن فراهم کنیم

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در صورت ثبات مدیریت شهری علاقه و آمادگی برای همکاری بیش از پیش با شهرداری را دارند اظهار داشت: از هیچ کمکی در مسیر توسعه و رفع مشکلات مرکز استان دریغ نخواهم کرد.

به گزارش گیلان پیام،دکترمصطفی سالاری در آستانه روز ملی شوراها در دیدار با اعضای شورای شهر رشت با اشاره به اینکه قانونگذار انتخاب شهردار را یکی از وظایف منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر تعریف کرده است، افزود: بدون دخالت و اعمال نظر در وظایف ذاتی شورا آمادگی کمک و مشورت بر مبنای تصمیمات شورا را دارم.

وی با بیان اینکه دخالت بعضی افراد خارج از شورا موجب اخلال در روند انتخاب شهردار شد، گفت: مردم رشت که به شهر اولین ها شهره است انتظار دارند تکلیف مدیریت شهری مشخص و بی ثباتی و عمر کوتاه مدیران شهری پایان یابد.

وی با بیان اینکه هرکدام از اعضای شورا می توانند اختلاف سلیقه و دیدگاه‌های متفاوتی داشته باشند گفت: اگر اکثریت شورا به تصمیم واحدی رسید باید از لحظه انتخاب همه از آن پشتیبانی شود تا مدیریت شهری تضعیف نشود‌.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت پشتیبانی جدی از انتخاب شهردار توسط اعضای شورا تاکید و تصریح کرد: شهردار جدید باید در حدود ۲ سال باقیمانده با پشتوانه قوی اعضای شورا در جهت توسعه شهری برنامه‌ریزی و عمل کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در صورت ثبات مدیریت شهری علاقه و آمادگی برای همکاری بیش از پیش با شهرداری را دارند اظهار داشت: از هیچ کمکی در مسیر توسعه و رفع مشکلات مرکز استان دریغ نخواهم کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه شورا و شهرداری جای سیاسی کاری نیست، افزود: جنس کار شهرداری ارائه خدمات به مردم است و موفقیت در ایجاد رضایتمندی بین شهروندان کارنامه درخشانی برای شورا و شهرداری محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان حفظ وحدت در میان اعضای شورا را در خصوص منافع مردم بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: رقابت ها باید برای مصالح عمومی مردم کنار گذاشته شود.

در این دیدار هریک از اعضای شورای شهر رشت به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص مسائل مختلف شهر رشت پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.