×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
برنامه های سالروز ورود آزادگان در استان گیلان تشریح شد

بنیاد شهید

مراسم استانی گرامیداشت سالروز ورود آزادگان در رشت برگزار خواهد شد.به گزارش گیلان پیام ، مدیرکل بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالروز ورود آزادگان استان گیلان  با اعلام این خبر گفت : به منظور تجلیل از صبر و پایداری آزادگان سرافراز و بمناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود اول گروه از آزادگان به میهن اسلامی مراسمات گرامیداشتی در مرکز استان و شهرستان ها برگزار می شود.
ابراهیم طاهرنژاد گفت: آزادگان ما با وجود شرایط بسیار بدی که توسط دشمن در اردوگاه های رژیم بعثی بر ایشان وارد شده بود با صبر، استقامت و ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادند و نه تنها از شکنجه مزدوران دشمن هراسی به دل راه ندادند بلکه با کار فرهنگی بر روی دشمن نیز تاثیر گذاشتند.
وی با بیان اینکه استان گیلان ۲۶۳۹ آزاده سرافراز دارد اظهار داشت : ۲۷ نفر از آزادگان گیلانی در دوران اسارت به فیض شهادت نائل آمدند.
طاهرنژاد تاکید کرد: آزادگان با پایداری و عشق به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب در تمام عرصه های علمی و فناوری به مردم و انقلاب اسلامی خدمت می کنند.
مدیرکل بنیادگیلان ،  دیدار از آزادگان در منزل در قالب طرح سپاس ،دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان ،  تبلیغات محیطی ، برگزاری محفل انس با قرآن ، برگزاری شب شعر و خاطره ، برگزاری مسابقه نقاشی و احیای ورود نمادین آزادگان را از جمله برنامه های بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان به مناسبت این روز عنوان نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.