×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان :  در سال گذشته، ۶٫۲ میلیارد مترمکعب گاز در گیلان مصرف شد

 

 

مشترکین گاز طبیعی در استان گیلان در سال گذشته بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف نموده اند.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر که در سال گذشته ۶ میلیارد و ۲۲۵ میلیون مترمکعب گاز به بخش های مختلف مشترکین تحویل داده شده است اظهار داشت: مصرف گاز در سال ۹۷  بعلت اعمال محدودیت مصرف برای بخش نیروگاهی در فصل سرما و رعایت مصرف بهینه در بخش خانگی، نسبت به سال ۹۶ تغییری نداشته است.

وی بیان نمود: مصرف گاز در بخش خانگی علیرغم جذب بیش از ۴۰ هزار مشترک جدید نسبت به سال ۹۶ تنها ۲ درصد افزایش یافته و به بالای ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعب رسیده است و این موضوع نشانگر نهادینه شدن مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح استان گیلان می باشد.

مهندس اکبر در خصوص تحویل گاز به بخش نیروگاهی استان گفت: بعلت محدودیت های بعمل آمده از سوی دیسپچینگ شرکت ملی گاز برای نیروگاه های استان در جهت پایداری هرچه بیشتر گاز برای مردم و مشترکین خانگی، مصرف این بخش همانند سال ۹۶ در حدود ۳ میلیارد مترمکعب ثابت ماند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از مصرف ۶۵۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش صنعتی، ۳۱۵ میلیون مترمکعب در بخش حمل و نقل و ۲۱۹ میلیون مترمکعب گاز در بخش تجاری استان خبر داد.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود تا بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده تا پایان سال جاری، ۶٫۳ میلیارد مترمکعب گاز به حوزه های مختلف مصرف در استان تحویل داده شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.