×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
انتخاب مدیرعامل آبفای شهری گیلان بعنوان مدیر شایسته ملی

آبفادر دومین اجلاس مدیر شایسته کاظم لطفی مدیرعامل شرکت آبفای گیلان بعنوان مدیر شایسته ملی معرفی گردید.

به گزارش گیلان پیام ، در دومین اجلاس مدیر شایسته از مجموع شرکتهای آب و فاضلاب شهری مدیران عامل شرکتهای آب و فاضلاب گیلان، تهران، آذربایجان شرقی، هرمزگان و در حوزه روستایی آب و فاضلاب روستایی بوشهر بعنوان مدیران شایسته ملی منتخب گردیدند.

در این گزارش آمده است: که سوابق اجرایی ارزنده کارشناسی و مدیریتی مهندس کاظم لطفی مدیرعامل آبفای گیلان و همچنین کسب افتخارات شرکت در زمان مدیریت وی و اخذ استانداردها عامل برگزیده شدن لطفی بعنوان مدیر شایسته ملی بوده است.

کسب رتبه برتر در نمایشگاه هفته پژوهش صنعت آب و فاضلاب کشور، کسب عنوان غرفه برتر در دومین جشنواره بهره برداری صنعت آب و فاضلاب کشور، کسب رتبه شایسته تقدیر در دستگاههای اجرایی استان با موضوع اقامه نماز، کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در فعالیتهای فرهنگی و دینی صنعت آب و فاضلاب کشور از افتخارات شرکت در سال ۹۳ بوده است.

همچنین کسب رتبه برتر هفته پژوهش و فناوری در بین ۴۴ دستگاه اجرایی استان گیلان، مدیر برگزیده کشور در پنجمین گردهمایی مدیران صنعت آب و فاضلاب کشور و هشت بار مدیر برگزیده استانی و شهرستانی در سالهای متمادی در استان از دیگر افتخارات کارنامه درخشان مدیریتی مهندس لطفی می باشد.

اخذ سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد جهانی ISO 9001:2008، اخذ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی براساس استاندارد جهانی BS OHSAS 18001:2007 و اخذ سیستم مدیریت زیست محیطی براساس استاندارد جهانی ISO 14001:4007 نیز استانداردهای شرکت آبفای گیلان می باشد.

این گزارش حاکی از آن است که دکتر فضلی پور عضو کمیته علمی برند ایران و دارای دکترای مدیریت استراتژیک برند از دانشگاه یو اس سی امریکا، عضو کمیته علمی سازمان جهانی علائم تجاری، استاد حقوق دانشگاه سوربن فرانسه، نماینده اتحادیه اروپا در برنامه مدیریت شایستگی EBC*L و مدیر کلینیک برند سوییس و دکتر زارع نماینده مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه شهید بهشتی، تربیت معلم و دانشگاه آزاد از سخنرانان این اجلاس بودند.

همچنین پروفسور نصیری تنها دانش آموخته ایرانی پروفسور دمینگ پدر علم مدیریت دنیا نیز در خصوص کارآفرینی، شایسته سالاری و آموزش پرسنل و مدیران به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است دومین اجلاس مدیر شایسته ملی با حضور اساتید و نخبگان برجسته داخلی و خارجی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار و در پایان به مدیران شایسته ملی و مهندس کاظم لطفی لوح و تندیس اجلاس مدیر شایسته ملی اهداء شد. /انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.