×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
معرفی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به عنوان دستگاه  برتر در جشنواره شهید رجایی

 

اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان در ارزیابی عملکرد ادارات کل استانی سازمان ؛ به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب و معرفی شد .

به گزارش گیلان پیام،در راستای ارزیابی عملکرد ادارت دولتی ؛ اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان از جانب ستاد جشنواره شهید رجایی در سال  ۹۶ به عنوان اداره کل برگزیده ؛ انتخاب و معرفی شد .

انتخاب دستگاههای دولتی بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد انجام شده است .

اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجائی سازمان محیط زیست گفت: هدف از برگزاری این جشنواره الگو گیری از منش، رفتار و روش کاری شهید رجائی است .

وی با تاکید بر اینکه عمل گرایی باید سرلوحه فعالیت های سازمان محیط زیست قرار بگیرد، اظهار داشت:  بخشنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد که از سوی رییس سازمان محیط زیست ابلاغ شده است، باید در سازمان به صورت جدی و منسجم اجرایی شود.

دانشیان تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اقدامات گسترده و شایسته در سازمان محیط زیست و ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها نتوانستیم نتایج را به موقع جمع بندی و برای مراجع ذیصلاح ارسال کنیم.وی به عدم توجه کافی به دستور العمل ها ، شیوه های مربوط و تعیین شاخص های نادرست تخصصی در تهیه گزارش ارزیابی عملکرد سازمان محیط زیست، اشاره کرد: ارتباط تنگاتنگ با سازمان مدیریت و امور استخدامی و برنامه ریزی استانی به منظور برقراری و آشنایی با ماموریت های سازمان ضرورت دارد.

دانشیان با بیان اینکه پاسخگویی باید با وظایف و اختیارات سازمان همخوانی داشته باشد، گفت: رفع مشکلات و ارتقای جایگاه محیط زیست در اولویت برنامه سازمان محیط زیست است.معاون سازمان محیط زیست در ادامه به تلاش‌های اعضا و رییس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تصویب لوایح زیست محیطی گفت: موضوع نحوه هزینه کرد درآمد حاصل از مدیریت پسماند در کمیسیون محیط زیست تصویب و در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در حال بررسی است.

وی ضمن تاکید بر ارتقای ارزیابی عملکرد سازمان محیط زیست گفت: در ارائه گزارش‌ها و مستند سازی ها ضعف هایی وجود دارد که باید برطرف شود.

بنابر این گزارش، در این نشست گزارشی از نحوه اجرا، انتخاب مدیران و کارشناسان برتر ستادی و استانی ارائه شد.

گفتنی است، معاونان و مدیران سازمان محیط زیست در این جلسه نظرات خود را برای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سازمان محیط زیست ،اجرای بخشنامه ها ،ارتقای جایگاه سازمان و بازنگری در شاخص های ارزیابی عملکرد ارائه کردند.

در پایان این نشست از مدیران و کارشناسان  برتر استانی و ستادی سازمان حفاظت محیط زیست تقدیر شد.  /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.