×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نشست هم اندیشی مسئوولین شهرستان بندر انزلی پیرامون تالاب انزلی

به مناسبت روزجهانی تالاب ها و به منظور معرفی اداره نظارت وپایش تالاب انزلی، نشستی باحضور مسئولین استان وشهرستان برگزارشد.

به گزارش گیلان پیام،سمانه قربانی رئیس اداره نظارت و پایش تالاب انزلی بااعلام این خبرگفت: این مراسم با حضور حیدری آزاد فرماندار، نماینده امام جمعه شهرستان ̨ اعضای شورای شهر ومسئوولین ادارات شهرستان بندر انزلی ،منصور سربازی معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان در مرکز بازدید کنندگان تالاب انزلی واقع درقلمگوده برگزار شد.

سمانه قربانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد اداره نظارت و پایش تالاب انزلی پرداخت.وی در ادامه افزود: امید دارد با عنایت پروردگار و همکاری مدیران شهرستان  و باتکیه بر ظرفیت های بالای کارشناسی این واحد گام موثری در جهت تحقق اهداف زیست محیطی در شهرستان بندر انزلی بردارد.

در ادامه منصور سربازی معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ،ضمن تقدیر از فرماندار و هیات همراه اظهار داشت : با توجه به اهمیت موضوع تالاب برای سازمان حفاظت محیط زیست،اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان بر آن شد تا اداره ای به صورت مستقل در شهرستان بندر انزلی به مسائل مربوط به تالاب رسیدگی نماید.

درپایان حیدری آزاد، فرماندار شهرستان بندر انزلی با اشاره به اهمیت تالاب،از فعالیت اداره ای مستقل تحت عنوان اداره نظارت و پایش تالاب انزلی در شهرستان  ابراز خوشحالی نموده و تاکید کرد که همه مسئوولین شهرستان در رسیدن اهداف این اداره و بهبود شرایط تالاب که خواست همه مردم و مسئوولین شهرستان است همکاری لازم را داشته باشند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.