×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اختتامیه جشنواره مسابقات ورزشی بزرگداشت دهه مبارک فجر در برق منطقه ای گیلان

با حضور مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان ، معاونین و مدیران، اختتامیه جشنواره مسابقات ورزشی بزرگداشت دهه مبارک فجر برق گیلان در سالن شهید عباسپور برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در این مراسم گفت: اهمیت ورزش در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست و ورزش در بخشهای مختلف فردی، شرکتی، سازمانی و در سطح جامعه از اهمیت اساسی برخوردار است و از اولویتها می باشد.

وی افزود: با ارزش ترین سرمایه هر شرکت نیروی انسانی و کارکنان آن مجموعه است  و نیروی انسانی سالم دارای بیشترین بهره وری در سازمان است و این سلامتی رابطه مستقیم با ورزش دارد.

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان  در خصوص فواید ورزش گفت: در بعد فردی،  ورزش موجب تقویت قوای ذهنی، تقویت سیستم ایمنی و تقویت عضلات و مفاصل می شود و بطور کلی کارآیی فردی و جسمانی و اعتماد به نفس شخص را بالا می برد. همه این فواید در سطحی بالاتر نصیب سازمانها و جامعه می شود.

بلبل آبادی با ابراز خرسندی از اینکه همه همکاران از امکانات ورزشی استفاده می کنند، افزود: امیدواریم بتوانیم امکانات ورزشی را بیشتر از زمان حال کنیم تا نفرات بیشتری به امر ورزش روی بیاورند و از لحاظ استفاده از امکانات ورزشی شرایط مطلوبتری در آینده ایجاد شود.

در این مراسم احمدی مسئول و دبیر هیات ورزش شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: با برنامه ریزیهایی که توسط انجمن های ورزشی شرکت در سال ۹۷ انجام شد به تمامی اهداف ورزشی از پیش تعیین شده دست یافتیم و موفق شدیم تمامی تیمهایی را که برای مسابقات سراسری وزارت نیرو اعلام آمادگی کرده بودند به این دوره از مسابقات اعزام کنیم.

وی افزود: از بین تیمهای اعزامی، تیم شنا و تیم تنیس روی میز بانوان شرکت توانستند به مقام های برتر دست پیدا کنند. همچنین تیم های ورزشی شرکت برای اولین بار در مسابقات ورزشی کارکنان دولت نیز حضور یافتند که تیم فوتسال توانست به مقام برتر دست پیدا کند.در مسابقات صنعت و آب و برق نیز حضوری موثر و فعال  داشتیم و به مقام های برتر دست پیدا کردیم. مسابقات دهه فجر نیز با حضور ورزشکاران ۵ رشته ورزشی به نحو احسن برگزار شد.

احمدی خاطر نشان کرد: این تلاشها با کمک و همکاری تمامی کارکنان شرکت به دست آمد و امیدواریم در سال ۹۸ با برنامه ریزی های که در حال انجام است بتوانیم به موفقیتهای بیشتری دست پیدا کنیم./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.