×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بررسی تفاهمنامه‌ی همکاری بین سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری و معاونت سوادآموزی

 

فرهنگی ورزشی

زمینه‌های انعقاد تفاهمنامه‌ی همکاری بین سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری رشت و معاونت سوادآموزی بررسی شد

به گزارش گیلان پیام ،در نشست مشترک بین علیرضا قانع مدیر عامل این سازمان و حسین‌زاده معاونت سوادآوزی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان گیلان زمینه‌های همکاری مشترک و امضای تفاهمنامه‌ی همکاری بین دو طرف بررسی شد.

در این نشست علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری کلانشهر رشت در سخنانی با تاکید بر اینکه در نگاه جدید شهرداریها از دستگاههای خدمات رسان صرف به دستگاههایی با کارکرد فرهنگی – اجتماعی تبدیل شده‌اند گفت: با نگاه جدید شهردار محترم رشت جناب آقای دکتر ثابت‌قدم تاکید دارند که بایستی خدمات فرهنگی شهرداری به مناطق و محله‌های شهر برسد و به همین دلیل با حمایت جناب آقای شهردار در جهت ایجاد سرای محلات در محله‌های مختلف شهر مبادرت خواهیم ورزید.

وی افزود: انجام فعالیتهای مختلف فرهنگی – اجتماعی با محوریت محله‌های شهر در سرای محلات رخ خواهد داد و ما در صدد هستیم تا برای تقویت این فعالیتها با سازمانها و دستگاههای مختلف تعامل و همکاری موثری برقرار کنیم از جمله‌ی این دستگاهها اداره‌ی آموزش و پرورش و معاونت سحسین‌زاده معاونت سوادآموزی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز با استقبال از طرحها و برنامه‌های سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری رشت گفت: این سازمان می‌تواند ما را در جذب بیسوادان شهر با انجام تبلیغات محیطی یاری دهد.

وی تاکید کرد: هدف اصلی ما از پیگیری هماهنگی ها در این زمینه شناسایی و معرفی افراد بیسواد جامعه و حرکت در مسیر سوادآموزی آنها است.

گفتنی است دو طرف در پایان سخنان خود زمینه‌های انعقاد تفاهمنامه‌ی همکاری مشترک را مورد بحث و بررسی قرار داده و بر تداوم این جلسات تاکید کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.