×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در استان گیلان: فرهنگ همیاری خیرین در اجرای برنامه ها بسیار کمک کننده است

 

حضرت الله فلاحتی در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس گیلان:فرهنگ همیاری خیرین در اجرای برنامه ها بسیار کمک کننده است.

به گزارش گیلان پیام، حضرت آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با مدیرکل و معاونان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به اینکه گیلانی ها مردمی نجیب و فرهیخته محسوب می شوند اظهار کرد: مردم گیلان متمرکز در ولایتمداری هستند و به عشق اهل بیت(ع) بسیاری از امور را انجام می دهند.

وی، وجود خیران در انجام امور را مهم عنوان کرد و افزود: بهره گیری از وجود خیران در اجرای پروژه بسیار موثر و موفقیت آمیز است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اطلاع رسانی در تشویق خیران برای اجرای پروژه های مدرسه سازی حائز اهمیت است، تصریح کرد: فرهنگ تعاون و همیاری در اجرای برنامه های جمعی و ساماندهی مردم بسیار کمک کننده است.

آیت الله فلاحتی، خیران را بازوی توانمند دولتمردان در اجرای برنامه های عامل المنفعه دانست و بیان کرد: دولت ها به تنهایی نمی توانند تمام امور را انجام دهند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی بر اولویت بندی تجهیز و تاسیس مدارس گیلان تاکید کرد و گفت: توجه به مدارس مناطق دوردست حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث باید مد نظر مسئولان نوسازی و تجهیز مدارس استان باشد، خاطرنشان کرد: در تجهیز و اجرای پروژه های مدرسه سازی از اهل فن و دانش باید استفاده شود.

آیت الله فلاحتی، دقت در اجرای پروژه های مدرسه سازی را مهم خواند و یادآور شد: ظرافت و دقت در هزینه کرد مالی در اجرای پروژه ها بسیار مهم است.

درادامه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان نیز در به اجرای ۱۳۰ پروژه مدرسه سازی در استان اشاره کرد و افزود: ۵۰ درصد از پروژه های مدرسه سازی گیلان مشارکتی است.

مهندس علی دقیق، همراهی خیران را سبب کاسته شدن از بار دولت عنوان کرد و افزود: اجرای پروژه های گرمایشی از دغدغه های اصلی دولت در مدارس است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.