×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید سرپرست شهرداری رشت، مدیر منطقه یک شهرداری و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از خیابان ۸ دی

 

بازدید مهندس علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، مهندس ناصر عطایی مدیر منطقه یک شهرداری، مهندس هومن روائی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از خیابان ۸ دی

به گزارش گیلان پیام،مهندس علی بهارمست سرپرست شهرداری کلانشهر رشت در راستای بازدیدهای میدانی به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل شهروندان گرامی، امروز به همراه جمعی از معاونین ،رئیس سازمان عمران و باز آفرینی شهری ومدیر منطقه یک از خیابان ۸دی بازدید کرد.

مهندس بهارمست در جریان این بازدید با اشاره به بررسی و رسیدگی به مشکلات شهروندان در سطح محلات، گفت: در راستای رویکرد جهادی مبنی بر بررسی و برطرف نمودن مشکلات همشهریان عزیز، از کلیه معابر اصلی و فرعی محلات مناطق پنج گانه بازدید به عمل می آید.

وی تصریح کرد: از دیگر اهداف حضور در مناطق مختلف سطح حوزه و محلات، بررسی و پیگیری مشکلات، اصلاح هندسی معابر، رسیدگی به وضعیت محیط زیست شهری، رفع سد معبر، تسهیل تردد عابرین، رسیدگی به کفپوش معابر و پیاده روسازی و توسعه فضای سبز است که پس از بررسی و مطالعه اجرا می شود.

شهردار منطقه یک رشت در این بازدید با تاکید بر نقش شهروندان در توسعه شهر، بیان داشت: شهروندان با ایجاد تعامل و همفکری می توانند در عملیاتی کردن امورات در غالب  یک کار مشارکتی گام های بلندی بردارند.

مهندس ناصر عطایی اجرای پروژه های عمرانی را در راستای ارتقا امنیت شهروندان در منطقه مهم برشمرد و افزود:امیدوارم با تمهیدات  و برنامه های مدون و اجرایی همچون بهسازی معابر و هدایت آبهای سطحی در خیابان ۸دی با فراهم آوردن محیطی مطلوب و مناسب سهولت دسترسی را برای شهروندان فهیم ایجاد نمائیم.

وی در راستای حل مشکلات و دغدغه های شهروندان این  محله و  رفع آن، عنوان کرد: آنچه که در توان داریم برای حل مشکلات آن ها بکار خواهیم گرفت./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.