×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان رشت

فرماندار شهرستان رشت از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان خبر داد و گفت: کلیه دستگاههای اجرایی وخدماتی عضو ستاد اجرایی سفر از ۲۵ اسفندماه تا۲۰ فروردین ۹۸ در حالت آماده باش برای خدمات رسانی به شهروندان، مسافران وگردشگران بوده و بازرسی‌ها بر واحدهای صنفی، اقامتی، پذیرایی و گرشگری در ایام نوروز تشدید می‌شود.

به گزارش گیلان پیام، دکترمیرشمس مومنی‌زاده در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر در شهرستان و اعلام امادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی، اظهار کرد: استان گیلان به دلیل مواهب طبیعی و جاذبه‌های گردشگری همواره در ایام تعطیلات نوروز میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به حضور ۸ میلیون مسافر در گیلان طی ایام نوروز سال قبل، افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مسئولیت خدمات رسانی شایسته درهمه زمینه ها به گرشگران را عهده دارخواهند بود.

وی تاکید کرد: بخشداران و دهیاران با حساسیت در موضوع مدیریت پسماند دقت داشته باشند تا سیما و منظر شهرها ، روستاها و حاشیه راه ها نظیف و پاکیزه باشد.

دکترمومنی‌زاده همچنین لزوم آمادگی بیشتر مراکز درمانی و بهداشتی را خاطر نشان نموده و ادامه داد: شرکت فرآورده‌های نفتی با توجه به ورود حجم مسافران درتعطیلات نوروزی مدیریت و نظارت لازم برجایگاه های سوخت را اعمال نموده و بانک ها نیز نسبت به فعال نگه داشتن کلیه خودپردازها تدبیر نمایند.

فرماندار شهرستان رشت گفت: طرح‌های سالم سازی باید برای استفاده مسافران و گردشگران آماده باشند، بخشداران حوزه ساحلی نسبت به پاکسازی سواحل و همچنین اتخاذ تدابیر امنیتی ، ترافیکی و رفاهی لازم اقدام کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.