×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)؛  ۲۲۰ واحد مسکن محرومین مورد بهره برداری قرار گرفت

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: خدا را شاکریم که وعده‌ای که سال گذشته با حضور معاون رئیس‌جمهور در این استان داده شد، امسال هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در پیشگاه خدای متعال و مردم شریف استان محقق شد.

به گزارش گیلان پیام، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)در مراسم بهره‌برداری از ۲۲۰ واحد مسکن محرومین در این شهرستان اظهار کرد: خدا را شاکریم که وعده‌ای که سال گذشته با حضور معاون رئیس‌جمهور در این استان داده شد، امسال هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در پیشگاه خدای متعال و مردم شریف استان محقق شد.

وی با بیان اینکه ساخت تمام واحدهای مسکن محرومین آغاز شده،‌گفت: تمام واحدهای مسکن محرومین به‌ مرور تا پایان سال و تا خردادماه و شهریورماه سال آینده واحدهای باقی‌مانده نیز آغاز خواهد شد و آقای نوبخت وعده‌ای را که داده بود، یکجا به تحقق رساند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکن محرومین نیاز به بازسازی داشته افزود: با هماهنگی سازمان برنامه‌وبودجه و مردم خیر استان گیلان ،بازسازی این واحدها نیز انجام می‌گیرد.

فتاح با اذعان به اینکه در سال آینده هیچ یتیمی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و فاقد منزل باشد نخواهیم داشت، بیان کرد: تمام خانواده‌های تحت پوششی که اعضای خانواده آن‌ها بیش از دو نفر باشند، تا سال آینده مشکل مسکن نخواهند داشت و تمام واحدها به فضل الهی بازسازی خواهند شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.