×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت :  افتتاح ۳۳۶ پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان رشت

فرماندار رشت با بیان اینکه کمیته پیگیری طرح های ملی این شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت رودخانه های گوهررود و زرجوب، قطار شهری، ساماندهی پسماند، کتابخانه مرکزی و … از جمله طرح های در حال پیگیری در کمیته مذکور است.

به گزارش گیلان پیام، میر شمس مومنی زاده فرماندار رشت در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با تبریک چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر سال جاری تعداد ۳۳۶ پروژه با اعتبار ۵۰۸ میلیارد تومان در شهرستان رشت افتتاح می شود.

میرشمس مومنی زاده، ۲۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات پروژه های افتتاحی را از محل منابع دولتی استانی و ملی عنوان کرد و افزود: ۲۴۴ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

وی از ایجاد یک هزار و ۳۲ فرصت شغلی با افتتاح پروژه های مذکور در شهرستان رشت خبر داد و بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی جاری تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در شهرستان رشت اجرا می شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه کمیته پیگیری طرح های ملی این شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت رودخانه های گوهررود و زرجوب، قطار شهری، ساماندهی پسماند، کتابخانه مرکزی و … از جمله طرح های در حال پیگیری در کمیته مذکور است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.