×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت :  اجرای ۲۵۰۰ برنامه در شهرستان رشت هم زمان با چله انقلاب

گفت: همزمان با چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵۰۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، عمرانی و اقتصادی در قالب ۲۰ کمیته در شهرستان رشت اجرا می‌شود.

به گزارش گیلان پیام، دکترمیرشمس مومنی‌زاده فرماندار رشت در سومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان که با حضور کلیه اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد؛ اظهار کرد: حضور فعالالنه مردم و مسئولین در برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی همواره بیانگر تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین نوعی تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به عنوان ناخدای کشتی بزرگ انقلاب  اسلامی است.

وی افزود: حضور فعالانه مردم و مسئولین در برنامه‌های سالگشت پیروزی انقلاب، به دنیا و قدرت‌های جهانی القا می‌کند که علی رغم مشکلات و فشارهای دشمنان و مخالفین، مردم ما همچنان به اهداف و آرمان‌های انقلاب پایبند هستند و پای این اهداف و آرمان‌ها ایستادگی می‌کنند.

فرماندار شهرستان رشت گفت: باید به گونه ای زمینه سازی شود تا عموم مردم در همه برنامه‌های چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی حضور فعالانه داشته باشند.

دکترمومنی‌زاده تصریح کرد: همزمان با چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵۰۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، عمرانی و اقتصادی در قالب ۲۰ کمیته در شهرستان رشت اجرا می‌شود .

وی رژه موتوری در ۱۲ بهمن را یکی از برنامه‌های محوری عنوان کرد و ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین برنامه دهه مبارک فجر است و انشاالله با حضور باشکوه مردم برگزار خواهد شد؛ لذا باید زمینه لازم جهت حضور حماسی مردم را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شوند که برای عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان جذابیت داشته باشد، گفت: باتوجه به اینکه دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه مقارن است لذا ملاحظات ایام فاطمیه، برنامه‌های قرآنی و دیدار با خانواده شهدا در اولویت قرار دارد.

دکترمومنی‌زاده با بیان اینکه به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از پروژه‌های عمرانی افتتاح می‌شود، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه در پیاده راه فرهنگی رشت و همچنین اجرای برنامه توسط هیات رزمندگان رشت از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم فضاسازی محیط ادارت مناسب با ایام پیروزی انقلاب، بیان کرد: مطابق تاکید استاندار محترم از نصب بنر خیرمقدم برای مسئولین هنگام افتتاح یا سرکشی مسئولین استانی وسایراقدامات تشریفاتی وغیرضرور اجتناب شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.