×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
هفتمین جلسه ستاد استانی نظارت بر تعرفه خدمات سلامت در گیلان برگزار شد

هفتمین جلسه ستاد استانی نظارت بر تعرفه خدمات سلامت گیلان با محوریت بررسی تخلفات تعرفه ای صورت گرفته توسط برخی از مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت در رشت، برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان این که بحث نظارت بر درمان در یک سال اخیر با جدیت بیشتری در استان ادامه دارد، گفت: اداره نظارت بر درمان دانشگاه، در ماه های اخیر با تشدید نظارت های خود، توانسته است به نتایج خوبی دست پیدا کند. در این زمینه بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مردم در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: مدیران باید نظارت و پایش مستمر را در الویت برنامه ها قرار بدهند.

در ادامه ، انصاری – مدیرکل تعزیرات استان گیلان، ضمن تقدیر از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زمینه نظارت بر مراکز درمانی و بررسی پرونده ها اظهار کرد: ارتقای سطح سلامت مردم و دسترسی آنان به خدمات درمانی به دور از تخلف، از اهداف مهم حوزه سلامت است. امیدواریم با ارتقای سطح همکاری ها بتوانیم گام موثری برای ارتقای وضع موجود در حوزه سلامت برداریم.در این راستا سازمان تعزیرات حکومتی، برای بهبود و پیشبرد اهداف حوزه سلامت،  آمادگی دارد تا در تامین امور نظارتی و رسیدگی، اقدامات لازم را انجام دهد.

در این جلسه، شش پرونده مربوط عدم رعایت تعرفه های ابلاغی مصوب از سوی وزارت بهداشت از سوی مراکز درمانی و همچنین  پرونده یکی از بیمارستان های خصوصی رشت به دلیل دریافت وجه مازاد از بیماران ، بررسی و نتایج به سازمان تعزیرات اعلام شد.

هفتمین جلسه ستاد استانی نظارت بر تعرفه خدمات سلامت استان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاون درمان، مدیر نظارت بر درمان دانشگاه ، مدیر کل بیمه سلامت استان، مدیرکل تعزیرات استان، نمایندگان سازمان تامین اجتماعی گیلان، سازمان نظام پزشکی،  دادستان انتظامی و کارشناسان ستادی در سالن اجلاس دانشگاه برگزار شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.